۰ نفر

لیندسی گراهام: ترامپ نباید شکست را بپذیرد

۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۰
کد خبر: 480208
لیندسی گراهام: ترامپ نباید شکست را بپذیرد

سناتور جمهوریخواه لیندسی گراهام که یکی از نزدیکترین هم‌پیمان‌های دونالد ترامپ است گفت، ترامپ نباید شکست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را از جمله به این خاطر که جمهوریخواهان "هرگز" نخواهند توانست دوباره رئیس جمهور دیگری از حزبشان انتخاب کنند، بپذیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، لیدسی گراهام روز یکشنبه به فاکس نیوز گفت: اگر جمهوریخواهان نظام انتخابات آمریکا را به چالش نکشند و تغییر ندهند، هرگز دوباره رئیس جمهور دیگری از حزب جمهوریخواه انتخاب نخواهد شد.

او اظهار کرد: ترامپ نباید شکست را بپذیرد. ما به اختلاف ۱۰۰۰۰ رای کمتر در جورجیا رسیده‌ایم. او قرار است در کارولینای شمالی پیروز شود. ما در آریزونا از اختلاف ۹۳۰۰۰ رای به کمتر از ۲۰۰۰۰ رای رسیده‌ایم، جایی که همچنان قرار است در آن آرای بیشتری شمارش شود.

گراهام که یکی از نزدیک‌ترین هم‌پیمان‌های ترامپ در کنگره و رئیس کمیته قضایی سنا است، خودش در یک رقابت سخت توانست دوباره به کرسی سنا انتخاب شود.

او ادامه داد: چه اتفاقی افتاد؟ تیم ترامپ همه آرای زودهنگام و آرای غیابی پستی در پنسیلوانیا را غربال کرده و آنها بالغ بر ۱۰۰ نفر را که فکر می‌کردند مرده باشند یافته‌اند، و ۱۵ نفر را که ما مرگشان را تایید کردیم، رای داده‌اند!

گراهام گفت: این مورد من را اذیت می‌کند که شش نفر که ثبت نام شدند، بعدا مردند اما رای دادند! در پنسیلوانیا من حدس می‌زنم که هرگز شما غیر این نبینید.

این در حالی است که جمهوریخواهان دیگری در کنگره پیشنهاد داده‌اند که ترامپ تسلیم شود و بگذارد حزب جمهوریخواه وارد فصل بعدی کارش شود.