۰ نفر

پس از پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا:

ترامپ: از کی تا حالا رسانه‌ها رئیس جمهور بعدی را معرفی می‌کنند

۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۰:۳۷
کد خبر: 480097
ترامپ: از کی تا حالا رسانه‌ها رئیس جمهور بعدی را معرفی می‌کنند

رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر با اعتراض به اقدام روز گذشته رسانه‌ها در معرفی جو بایدن به عنوان پیروز انتخابات نوشت که از کی تا حالا رسانه‌ها رئیس جمهور بعدی را معرفی می‌کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر به اقدام روز گذشته رسانه‌های آمریکایی در اعلام «جو بایدن» به عنوان پیروز انتخابات آمریکا انتقاد کرد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «از کی تا حالا، رسانه‌های جانبدار، می‌گویند رئیس جمهور بعدی چه کسی است؟ ما چیزهای زیادی طی دو هفته گذشته یاد گرفتیم.»

در واکنش به این توئیت ترامپ، «مگی هبرمن» خبرنگار نیویورک‌تایمز در پیامی در توییتر نوشت: «رسانه‌ها در نوامبر 2016 نیز بر اساس برآوردها و در رقابت تنگاتنگ مشابه‌ای نیز (رئیس جمهور بعدی) را معرفی کردند. در آن زمان به یاد نمی‌آید که پس از آن اعتراض شنیده شده باشد.»

روز گذشته شبکه‌های خبری «سی‌بی‌اس» و «سی‌ان‌ان» بایدن را پیروز و رئیس جمهوری منتخب خواندند. رسانه‌های دیگری نظیر «نیویور‌تایمز»، «یو‌اس‌ای تودی» و «ان‌پی‌آر» نیز پیروزی بایدن در انتخابات را اعلام کرده و وی را چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا دانستند.

 فاکس‌نیوز هم با برآورد اینکه بایدن پنسیلوانیا و نوادا را برده، سرانجام بایدن را پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کرد.