۰ نفر

حواشی انتخابات ۲۰۲۰؛

ترامپ «رأی‌های غیرقانونی» را بهانه شکست خود در پنسیلوانیا دانست!

۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۵۲
کد خبر: 479706
ترامپ «رأی‌های غیرقانونی» را بهانه شکست خود در پنسیلوانیا دانست!

نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۲۰۲۰ با پیش‌افتادنِ رقیب دموکرات خود، «رأی‌های غیرقانونی» را بهانه جدید شکستش در پنسیلوانیا دانست!

به گزارش اقتصادآنلاینبه نقل از مهر، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۲۰۲۰ امروز شنبه در واکنش به پیش افتادن بایدن در ایالت‌های کلیدی در پیامی توئیتری ادعا کرد: هزاران رأی غیرقانونی پس از ساعت ۸ عصر روز انتخابات به مراکز انتخاباتی رسیده است؛ برگه‌های رأیی که عصر سه شنبه رسید، نتایج را در پنسیلوانیا تغییر داد.

نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ۲۰۲۰ در این خصوص ادامه داد: در طول ساعاتی که به شکلی بی‌رحمانه و خبیثانه‌ای  اجازه ورود تیم نظارت داده نشد، چیزهای خیلی بدی اتفاق افتاد. همه درها و پنجره‌های اتاق‌های شمارش آراء با مقواهای ضخیم پوشانده بودند، بنابراین ناظران نمی‌توانستند ببینند در موقع شمارش آراء چه اتفاقی می‌افتد. چیزهای خیلی بدی در آن اتاق‌ها اتفاق افتاد. تغییرات بسیار بزرگی رخ داده است.

وی در ادامه شکست خود را اینگونه توجیه کرد: این شیوه شمارش نتایج انتخابات را در بسیاری از ایالتها از جمله پنسیلوانیا تغییر داده است؛ همه آن ایالتهایی که شب انتخابات تصور می‌شد به راحتی ما پیروز می‌شویم، به یک‌باره همه آراء ناپدید شدند، بدون اینکه به کسی اجازه نظارت داده شود.

گفتنی است، ترامپ هم اکنون دارای ۲۱۴ رأی الکترال است؛ در حالیکه جو بایدن رقیب انتخاباتی وی از ۲۶۴ رأی الکترال برخوردار بوده و برای راه یافتن به کاخ سفید تنها به ۶ رأی نیاز دارد.

توییت جدید ترامپ