۰ نفر

واشنگتن پست گزارش داد:

توصیه نزدیکان ترامپ به پذیرش شکست در انتخابات

۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸
کد خبر: 479612
توصیه نزدیکان ترامپ به پذیرش شکست در انتخابات

روزنامه واشنگتن پست از توصیه نزدیکان رییس‌جمهوری آمریکا به وی برای آمادگی شکست در انتخابات خبر داد.

روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که نزدیکان «دونالد ترامپ»، رییس‌جمهوری آمریکا به او توصیه کرده‌اند که برای احتمال شکست در انتخابات آماده شود‌، اگرچه در حال حاضر نطق سنتی اعتراف به شکست آماده نشده است.

منابع آگاه عنوان کردند که مشاوران ترامپ طی دو روز گذشته با وی در مورد احتمال باخت وی در انتخابات و حرکات احتمالی در صورت وقوع عملی شکست گفت‌و‌گو کرده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، واشنگتن پست احتمال داد که ترامپ در صورت شکست، آن را به روش سنتی نخواهد پذیرفت، زیرا یکی از کارکنان کارزار انتخاباتی وی اظهار داشت که موضوع آماده‌سازی سخنرانی در این زمینه مطرح نشده است.

این روزنامه در ادامه افزود: «طبق این گزارش آن‌ها احتمال می‌دهند که ترامپ حتی در صورت شکست، ادعای بی‌اساس خود را مبنی بر سرقت پیروزی  انتخابات، ادامه دهد.»

طبق اطلاعات واشنگتن پست، اطراف ترامپ در حال حاضر به دو اردوگاه تقسیم شده است، زیرا اعضای خانواده وی معتقدند که او هنوز هم می‌تواند برنده شود و باید همچنان برای پیروزی تلاش کند.

اعضای اردوگاه بزرگ‌تر که شامل گروهی از مشاوران رییس‌جمهور و رهبران حزب جمهوری‌خواه است، از شکست در انتخابات اطمینان دارند.

نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هنوز به طور قطعی مشخص نشده است، اما آمارهای موجود حاکی از آن است که «جو بایدن»، نامزد دموکرات‌، در آستانه کسب ۲۷۰ رای الکترال است که ورود وی به کاخ سفید را تضمین می‌کند.