۰ نفر

ترامپ برای دریافت گزارش انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا به کاخ سفید بازگشت

۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۱:۰۶
کد خبر: 478792
ترامپ برای دریافت گزارش انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا به کاخ سفید بازگشت

رسانه های آمریکایی اعلام کردند که دونالد ترامپ برای دریافت گزارش انتخابات ۲۰۲۰ توسط مشاوران به کاخ سفید بازگشته است.

به گزارش شبکه ان بی سی نیوز، ترامپ بعد از بازگشت به کاخ سفید توسط مشاوران خود در مورد نتایج روز انتخابات سوم نوامبر (13 آبان) مطلع خواهد شد. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، یک منبع آگاه در کمپین انتخاباتی ترامپ گفت: رییس جمهوری الباقی ساعات را در کنار خانواده و مشاوران اخبار انتخابات را دنبال خواهد کرد. 

گفته می شود که تیم رییس جمهوری آمریکا اتاق جنگی را برای نظارت بر نتایج انتخابات 2020 در ساختمان دفتر اجرایی آیزنهاور در کنار کاخ سفید ایجاد کردند. 

"تیم مارتو" مدیر ارتباطات ستاد انتخاباتی ترامپ گفت: اتاق جنگ باید در نزدیکی رئیس جمهور باشد و ایجاد این اتاق هیچ هزینه ای برای مالیات دهندگان آمریکایی نداشته است. 

مارتو با رد ادعای تبدیل کاخ سفید به کمپین انتخاباتی ترامپ افزود: همه هزینه تجهیزات این اتاق از جمله وای فای و رایانه توسط کمپین انتخاباتی پرداخت شده و هیچ یک از کارمندان کاخ سفید در این اتاق به کار گرفته نشده اند. 

تنها تا ساعاتی دیگر پنجاه و نهمین انتخابات آمریکا به پایان میرسد و تا کنون هیچ خبر رسمی در مورد پیروزی هر یک از نامزدهای انتخاباتی این دور منتشر نشده است. 

براساس اعلام پروژه انتخابات آمریکا، بیش از ۹۶ میلیون نفر در رای گیری زودهنگام شرکت کرده اند، رقمی که تقریبا ۷۰ درصد از مجموع آرا سال ۲۰۱۶ را تشکیل می دهد.

تقریبا ۶۰ میلیون رای اولیه از طریق پستی ارسال شده که حدود دو برابر مجموع آرایی است که چهار سال پیش از طریق پست فرستاده شد.

بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در چند ایالت حساس جلو است، اما ترامپ رقیب جمهوریخواه وی تنها در چند روز گذشته، اختلاف خود با بایدن را در نظرسنجی ها کاهش داده است.