۰ نفر

آسوشیتدپرس؛

پسر ۱۴ساله ترامپ کرونا گرفت

۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱:۳۰
کد خبر: 474331
پسر ۱۴ساله ترامپ کرونا گرفت

ملانیا ترامپ همسر رییس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه از ابتلای فرزند خویش به ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش آسوشیتدپرس، ملانیا ترامپ اعلام کرد که آزمایش کرونا بارون فرزند ۱۴ ساله وی مثبت است اما هیچ علامتی ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ابتلای پسر ترامپ به کرونا در حالی منتشر می شود که کاخ سفید پس از آنکه والدین وی در هفته های گذشته به کرونا مبتلا شده بودند اعلام کرد که آزمایش کرونا وی منفی است.

بانوی اول آمریکا گفت از آنجا که سه نفر آنها در یک زمان به ویروس کرونا مبتلا شده اند خوشحال است بنابراین می توانند از یکدیگر مراقبت کنند.

نتیجه تست کرونای دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا پنج‌شنبه گذشته، ۴۸ ساعت پس از مناظره اول او با جو بایدن در شهر کلیولند مثبت اعلام شد.

وی بعد از مثبت شدن آزمایش کرونا تنها سه شب در بیمارستان نظامی والتر رید در بتسدا در حومه واشنگتن بستری بود و بعد از به کاخ سفید بازگشت.

شان کانلی پزشک ترامپ در بیانیه‌ای اظهار داشت که جدیدترین تست کرونای رئیس‌جمهوری آمریکا روز شنبه ۱۹ مهر انجام گرفته است و نتیجه آزمایش نشان می‌دهد که او دیگر حاوی «خطر انتقال ویروس به دیگران» نیست.

این در حالی است که در این بیانیه تصریح نشده است آیا نتیجه تست «منفی» بوده است یا نه. کانلی در اظهارات اخیر خود صرفا به بیان این نکته بسنده کرده که هیچ‌گونه مدرکی دال بر «تکثیر فعال ویروس» در بدن او یافت نشده است.