۰ نفر

ترامپ: حال من و همسرم خوب است

۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۹:۳۷
کد خبر: 471329
ترامپ: حال من و همسرم خوب است

نامزد موکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که اگر پیروز انتخابات شود، روابط واشنگتن با ریاض را مورد ارزیابی مجدد قرار خواهد داد و به حمایت ایالات متحده از جنگ یمن پایان می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا عصر جمعه به وقت واشنگتن در سخنانی به مناسبت سالروز ترور و قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد آل سعود گفت که اگر در انتخابات پیروز شود، به حمایت واشنگتن از جنگ یمن خاتمه خواهد داد.

وی تصریح کرد: اگر پیروز انتخابات ریاست جمهوری شوم، در روابط آمریکا با عربستان تجدید نظر خواهم کرد و آن را مورد ارزیایی مجدد قرار خواهم داد.

بایدن افزود: خون جمال خاشقچی به هدر نخواهد رفت و همگان مدیون تلاش او برای داشتن جهانی آزادتر و عادلانه‌تر هستند.

«جمال خاشقجی» روزنامه نگار واشنگتن پست 2 اکتبر 2018 میلادی طی یک عملیات که توسط 15 مامور اطلاعاتی و امنیتی سعودی انجام شد، در ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول به قتل رسید و جسد وی تاکنون پیدا نشده است.

همزمان، دونالد ترامپ دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اولین اظهار نظر خود پس از ابتلا به کرونا گفت که وضعیت وی و همسرش خوب است، اما برای اطمینان از اینکه همه چیز خوب است، به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس جمهور آمریکا و همسرش ملانیا روز جمعه برای ادامه درمان و انجام آزمایشات پزشکی بیمارستان نظامی «وولتر رید» در نزدیکی واشنگتن منتقل شدند.