۰ نفر

مراسم یادبود قربانیان حملات ۱۱سپتامبر +عکس

۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱:۴۲
کد خبر: 466523
مراسم یادبود قربانیان حملات ۱۱سپتامبر +عکس

حضور همزمان جو بایدن و مایک پنس در محل حملات ۱۱سپتامبر در نیویورک مورد توجه رسانه‌های خبری قرار گرفت. جو بایدن با زدن آرنج خود به آرنج مایک پنس به شیوه دوران کرونا احوالپرسی کرد.

مراسم گرامیداشت قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر در آمریکا برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به همراه همسرش ملانیا  با حضور در منطقه سقوط پرواز شماره ۹۳ یونایتد در شنکسویل در ایالت پنسیلوانیا نسبت به قربانیان حملات تروریستی یازدهم سپتامبر ادای احترام کرد.

دونالد ترامپ در سخنرانی خود در محل سقوط پرواز ۹۳ خطوط یونایتد یاد در حدود سه هزار نفر که در حملات یازدهم سپتامبر در نیویورک، ویرجینیا، و پنسیلوانیا کشته شدند، گرامی داشت.

مایک پنس، معاون اول رئیس جمهوری آمریکا نیز روز جمعه با حضور در محل برج‌های تجارت جهانی در شهر نیویورک به قربانیان این حادثه ادای احترام کرد.

جو بایدن، نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ نیز در محل حملات ۱۱ سپتامبر در شهر نیویورک حضور یافت.

مایک پنس، معاون اول رئیس جمهوری آمریکا نیز روز جمعه با حضور در محل برج‌های تجارت جهانی در شهر نیویورک به قربانیان این حادثه ادای احترام کرد.

حضور همزمان جو بایدن و مایک پنس در محل حملات ۱۱ سپتامبر در نیویورک مورد توجه رسانه‌های خبری قرار گرفت. جو بایدن با زدن آرنج خود به آرنج مایک پنس به شیوه دوران کرونا احوالپرسی کرد.

 جو بایدن نیز عصر روز جمعه به شنکسویل رفت و ضمن ادای احترام به قربانیان با خانواده های تعدادی از آنها صحبت کرد.

مراسم متعددی در آمریکا به ویژه در نیویورک، در نزدیکی ساختمان وزارت دفاع آمریکا پنتاگون در ویرجینیا، و شهرهای مختلف آمریکا به یاد قربانیان ۱۱ سپتامبر امروز برگزار شد.

صبح ۱۹ سپتامبر ۲۰۰۱ ؛ ۱۹ عضو القاعده با ۴ فروند هواپیمای تجاری – مسافری ربوده شده، برج های دو قلوی مرکز تجارت جهانی در نیویورک را هدف گرفتند. آنها هواپیمای سوم را به ساختمان پنتاگون واقع در ارینگتون در ویرجینیا کوبیدند و تنها هواپیمای چهارم بود که در مسیر واشنگتن، در ایالت پنسیلوانیا سرنگون شد و نتوانست ماموریت خود را به پایان برساند. حملات ۱۱ سپتامبر بزرگترین حمله تروریستی در آمریکا که شاید در تاریخ ۴۰۰ و اندی ساله این کشور بی سابقه بود.

753277_522

11 سپتامبر

11 سپتامبر

11 سپتامبر