۰ نفر

در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز؛

ترامپ: بایدن پیروز شود، انقلاب می‌شود

۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷
کد خبر: 463778
ترامپ: بایدن پیروز شود، انقلاب می‌شود

رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد در صورت پیروزی رقیب دموکرات او در انتخابات ۲۰۲۰، انقلابی در این کشور رخ خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور آمریکا در تداوم تئوری توهمی خود معتقد است رقیب دموکرات او شخصیتی دست نشانده است که در صورت پیروزی در انتخابات سوم نوامبر انقلابی در این کشور ایجاد خواهد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس نیوز در ادامه اتهام زنی به جو بایدن گفت: او اوضاع را آرام نخواهد کرد. اگر بایدن پیروز شود، آن‌ها نیز برنده خواهند شد. او فردی ضعیف است. او همانند یک عروسک کنترل می‌شود؛ بنابراین اوضاع (در آمریکا) آرام نخواهد بود. آن‌ها شهر‌های شما را تسخیر خواهند کرد. این یک انقلاب خواهد بود. مردم این کشور در برابر این موضع ایستادگی نخواهند کرد.

ترامپ در ادامه تئوری توهمی خود گفت این انقلاب از سوی ثروتمندان احمق تامین مالی خواهد شد.

پیشتر بایدن ترامپ را به تفرقه افکنی هر چه بیشتر در میان مردم آمریکا متهم کرد. نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ می‌گوید او به جای متحد کردن مردم با سخنان و پیام هایش بذر نفاق و هرج و مرج را در میان مردم می‌پاشد.

در آن سوی میدان، ترامپ و هم حزبی هایش از بایدن انتقاد می‌کنند که چرا سه ماه مبازرات ضد نژادپرستی جنبش‌های آنتیفا و جان سیاهان اهمیت دارد را محکوم نکرده است. جمهوری خواهان می‌گویند بایدن و هم حزبی هایش با امتناع از محکوم کردن اعتراضات ضد نژادپرستی تلاش می‌کنند تا برگ برنده سیاسی را در سال سرنوشت ساز انتخاباتی از آن خود کنند.

موج گسترده اعتراضات ضد نژادپرستی از زمان قتل فجیع جوج فلوید به دست پلیس مینیاپولیس در شهر‌های مختلف آمریکا به راه افتاده و هر روز بیشتر زبانه می‌کشد. سیاهپوستان خواهان برابری و توقف بی عدالتی نهادینه شده در نظام آمریکا هستند.