۰ نفر

در دیدار با وزیر خارجه انگلیس

نتانیاهو: انگلیس به تحریم‌های آمریکا علیه ایران بپیوند

۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۲۳
کد خبر: 462522
نتانیاهو: انگلیس به تحریم‌های آمریکا علیه ایران بپیوند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در دیدار با وزیر خارجه انگلیس گفت که این رژیم از لندن انتظار دارد که به تحریم‌های آمریکا علیه ایران بپیوندد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه با «دومینیک راب» وزیر امور خارجه انگلیس دیدار و گفت‌وگو کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این دیدار خطاب به وزیر خارجه انگلیس گفت: «من انتظار دارم که انگلیس سیاست خود در قبال ایران را تغییر دهد. این کشور باید به تحریم‌های آمریکا بپیوندد تا مانع از دستیابی ایران به سلاح‌های کشنده شود.»

دومینیک راب نیز در این دیدار گفت: «لندن بر ضرورت تجدید همکاری و گفت‌وگو میان فلسطین و اسرائیل تاکید دارد و این همکاری را تنها راه تحقق صلح عادلانه و دائمی برای هر دو ملت می‌داند.»

وزیر خارجه انگلیس اضافه کرد: «لندن از تصمیم اسرائیل برای تعلیق الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری استقبال می‌کند.»

پیش از این وزیر خارجه انگلیس با «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز دیدار داشت. اشکنازی در این دیدار به راب گفت:‌ «اسرائیل از سیاست انگلیس درباره ممنوعیت تسلیحاتی ایران ناامید شده است.»

وی با تکرار اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران مدعی شد: «برخی اعضای شورای امنیت نه تنها به پیشبرد هدف آن که ارتقای صلح و امنیت جهان است، کمکی نمی‌کنند بلکه وقتی به ایران می‌رسد، آنها امنیت جهان را تضعیف می‌کنند». 

این مقام صهیونیست در ادامه ادعاهای خود افزود: «تروئیکای اروپایی باید درک کند که مخالفت قاطع با ستیزه‌جویی ایران و نگرانی برای امنیت منطقه، فقط از طریق بیانیه‌ها شنیده نمی‌شود بلکه باید در عمل نیز دیده شود».