۰ نفر

جزئیات عملیات مقابله با ویروس کرونا و برنامه فاصله گذاری اجتماعی در بیمه آسیا اعلام شد

۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۶:۴۵
کد خبر: 433549
جزئیات عملیات مقابله با ویروس کرونا و برنامه فاصله گذاری اجتماعی در بیمه آسیا اعلام شد

مدیرعامل بیمه آسیا با ارائه گزارشی، اهم فعالیت های این شرکت در مقابله با ویروس کرونا و حفاظت از سلامت کارکنان و مشتریان بیمه آسیا و اجرای برنامه فاصله گذاری اجتماعی را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا اظهار داشت: بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی و با بیش از 7 میلیون بیمه گذار در سراسر کشور، از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا، وظیفه خطیر اتخاذ پروتکل های بهداشتی را بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، در کلیه ساختمان های مرکزی و شعب سراسر کشور با دقت تمام به اجرا گذاشت.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا، اقدامات بیمه آسیا را به منظور حفظ سلامت کارکنان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، شامل شیفت بندی و تغییر ساعات کار کارکنان براساس مصوبات دولت، ضدعفونی کردن ساختمان ها، اتاق ها و وسایل نقلیه اداری به صورت روزانه، توزیع دستکش، ماسک و شیلد صورت در بین کارکنان (به خصوص واحدهای صدور و پرداخت خسارت)، تعبیه مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در سطح گسترده در مبادی ورودی ساختمان ها و تمامی طبقات، تب سنجی کارکنان و مراجعه کنندگان در مبادی ورودی تمامی ساختمان ها، شعب و واحدهای پرداخت خسارت عنوان کرد.

 وی با اشاره به لغو تمامی جلسات، مراسم و برنامه های مناسبتی در بیمه آسیا در این مدت، افزود: اطلاعیه ها و دستورالعمل های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در پرتال داخلی و کانال های بیمه آسیا در شبکه های اجتماعی درج گردید و با توجه به حضور حداقلی کارکنان در محل کار، اضافه کاری تشویقی به کارکنان در اسفندماه  1398اختصاص یافت.

 مدیرعامل بیمه آسیا افزود: از سوی دیگر، بیمه آسیا در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و حمایت از تلاش ارزشمند و خستگی ناپذیر کادر پزشکی در بیمارستان ها و مراکز درمانی، با تصویب هیئت مدیره بیمه آسیا و اختصاص چهار میلیارد ریال بودجه، 10 هزار دست لباس ایزوله تهیه و در مراکز درمانی و بیمارستان های پذیرنده بیماران کرونایی در دو مرحله توزیع شد، که در نخستین مرحله، طبق هماهنگی به عمل آمده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیش از سه هزار دست لباس ایزوله در استان های پرخطر و در مراکز درمانی تهران، قم و گیلان و در دومین مرحله نیز توزیع هفت هزار دست از این البسه، در 27 استان دیگر کشور انجام شد.

 وی با اشاره به تغییر لوگوی بیمه آسیا همگام باپویش بین‌المللی رعایت فاصله اجتماعی گفت: بیمه آسیا با مشارکت در پویش بین‌المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشان‌تجاری خود را تغییر داد.

 مدیرعامل بیمه آسیا اظهار داشت: بیمه آسیا در پی شیوع بیماری کرونا، به منظور کاهش ترددها، جلوگیری از اتلاف وقت بیمه گذاران و رعایت ملاحظات پیشگیرانه، معرفینامه های درمانی را در استان تهران به صورت کاملا آنلاین ارائه و مهلت ارائه اسناد هزینه های پزشکی از سوی بیمه شدگان خود را نیز به مدت یکماه در کلیه قراردادهای درمان گروهی شرکت بیمه آسیا افزایش داده است.

 وی با اعلام پوشش هزینه های درمان ویروس کرونا توسط بیمه آسیا اظهار داشت: بیمه آسیا در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و به منظور ایجاد امنیت خاطر، هزینه های درمانی ویروس کرونا برای تمامی بیمه شدگان قبلی و جدید بیمه های جامع و عمر و پس انداز و جامع مهر آسیا که دارای پوشش امراض خاص باشند، بدون حق بیمه اضافی، معادل سرمایه امراض خاص تا سقف 500 میلیون ریال در طی دوره برگزاری جشنواره فروش بیمه های زندگی و تا پایان فروردین 1399 تحت پوشش قرار داده است.

 مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به عرضه برخط و تمدید دو ماهه بیمه نامه شخص ثالث به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: براساس مصوبه بیمه مرکزی، بیمه آسیا بیمه نامه های شخص ثالثی که مهلت آنها تا 15 اردیبهشت ماه سال 1399 است را به مدت دو ماه تمدید کرد.

 مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه، به برقراری کشیک نوروزی در تمامی شعبه های بیمه آسیا در سراسر کشور و ارائه خدمات بیمه ای در ایام نوروز نیز اشاره کرد.