۰ نفر

با خدمات آنلاین بیمه ملت آشنا شویم

۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۰۴
کد خبر: 425925
 با خدمات آنلاین بیمه ملت آشنا شویم

در هفته های اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا در وضعیت ویژه‌ای قرار گرفته‌ایم. این وضعیت، شرایطی را فراهم آورده که مردم ترجیح می‌دهند از ظرفیت‌های خدمات آنلاین برای رفع نیازهای خود استفاده کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، به همین منظور، بیمه‌ملت با ارائه خدمات آنلاین به بیمه‌گزاران و مشتریان می‌کوشد با افزایش سطح رضایت‌مندی آنان، دسترسی سریع و راحت‌تری را برایشان فراهم آورد.

بیمه ملت امکان خرید اینترنتی بیمه‌نامه‌های زندگی، آتش‌سوزی، حوادث تورهای مسافرتی، حوادث انفرادی، اتومبیل و حوادث خانواده را برای بیمه‌گزاران فراهم کرده است؛ همچنین اپلیکیشن بیمه ملت، اینترنت بیمه، موبایل بیمه و پیامک بیمه از جمله خدمات آنلاین بیمه ملت برای مشتریانش است.

موبایل بیمه

به منظور دسترسی سریع و راحت و افزایش سطح رضایت‌مندی مشتریان، با توجه به شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا، سرویس موبایل بیمه ملت (اپلیکیشن بیمه ملت)، یکی از خدمات الکترونیک بیمه ملت، امکانات متعددی را در اختیار بیمه‌گزاران قرار می‌دهد.

این نرم‌افزار قابلیت نصب بر روی سیستم‌های اندروید را دارد و خدمات بسیاری از جمله: امکان مشاهده بیمه‌نامه‌ها و جزییات اطلاعات آنها مثل زمان پرداخت حق‌بیمه، پرداخت خسارت، سررسید اقساط و... را برای بیمه‌گزار فراهم می‌سازد.

همچنین پرداخت اینترنتی اقساط و حق بیمه عمر و زندگی و ارسال پیام به بیمه ملت و دریافت متقابل از جمله امکانات این اپلیکیشن است.

بسیاری از بیمه‌گزاران بیمه‌های زندگی بیمه ملت، از کارت اعتباری این شرکت نیز استفاده می‌کنند که نصب اپلیکیشن بیمه ملت امکان تعیین و ارسال مختصات جغرافیایی فروشگاه توسط پذیرنده کارت اعتباری، ثبت شماره کارت‌اعتباری دارنده کارت و امکان انجام عملیات‌ دریافت موجودی، رمز جدید، اعلام مفقودی و فعال‌سازی کارت و جست‌وجوی فروشگاه‌های طرف قرارداد بیمه‌ملت برای خرید اعتباری بر اساس شهر، نام فروشگاه و رسته فروشگاهی را برای دارندگان کارت اعتباری بیمه ملت فراهم می‌کند.

اینترنت بیمه

 بیمه ملت به منظور دسترسی آسان مشتریان خود به خدمات بیمه‌ای در طول شبانه‌روز، اولین سامانه اینترنت‌بیمه در صنعت بیمه را راه‌اندازی کرده است.

 مشاهده و استعلام بیمه‌نامه‌های صادره توسط بیمه ملت، مشاهده مشخصات هویتی بیمه‌گزاران و دریافت هدایای بیمه‌ای به صورت الکترونیک از امکانات این سامانه است.

بیمه‌گزاران با ورود به این درگاه می‌توانند به مدیریت بیمه‌نامه‌های خریداری شده خود پرداخته و علاوه بر آن از سرویس فروش اینترنتی بیمه‌نامه و بسیاری از خدمات نوین دیگر بهره‌مند شوید.

تلفن بیمه

بیمه ملت امکان صدور الحاقیه افزایش تعهدات شخص ثالث را از طریق تلفن بیمه ملت برای اولین‌بار در کشور امکان‌پذیر ساخت.

  این اقدام به منظور تسهیل و تسریع در امر خدمت‌رسانی و نیز افزایش سطح رضایت‌مندی مشتریان بیمه ملت انجام گرفته است و در همین راستا، سرویس‌های بیمه‌ای مختلف از طریق تلفن‌ بیمه ملت با شماره 02185334 ارائه می‌شود.

استعلام و تمدید بیمه‌نامه، صدور الحاقیه و پرداخت اقساط بیمه‌نامه‌ از جمله خدمات این سرویس است.

پیامک بیمه

پس از راه‌اندازی سیستم تلفن‌بیمه و اینترنت‌بیمه در بیمه‌ملت، این شرکت بار دیگر به منظور تسهیل و تسریع در امر خدمت‌رسانی و نیز افزایش سطح رضایت‌مندی مشتریان محترم سرویس پیامک بیمه ملت را راه‌اندازی کرد.

بیمه‌گزاران می‌توانند برای استفاده از خدمات پیامک بیمه ملت، کد ملی خود را به سامانه شماره 02185333 ارسال کرده و از خدمات موجود در این سامانه بهره ببرند. دریافت اطلاع از بیمه‌نامه‌های معتبر؛ استفاده از مشاوره بیمه و خرید بیمه‌نامه حوادث؛ از جمله این خدمات است.

بنابراین؛ برای استفاده و بهره‌برداری از این سیستم، کافی است کد ملی خود را به شماره 02185333 ارسال کنید. پس از ارسال این پیامک، پیامی مبنی بر استعلام بیمه‌نامه یا صدور بیمه‌نامه حوادث یا تماس با مشاور برای شما ارسال می‌شود و بدین‌ترتیب؛ شما بیمه‌گزاران و افرادی که مایل به تهیه بیمه‌نامه حوادث یا دریافت مشاوره بیمه‌ای هستند، می‌توانید با ادامه فرآیند درخواست شده در پیامک، اطلاعات مربوط به بیمه‌نامه‌های موجود خود را دریافت یا درخواست صدور بیمه‌نامه جدید را ارسال کنید یا از فرآیند مشاوره بیمه‌ملت بهره‌مند شوید.

گفتنی است سیستم پیامک بیمه ملت در حال ارتقا بوده و امکان صدور سایر رشته‌های بیمه‌ای نیز در آینده نزدیک توسط این سیستم امکان‌پذیر خواهد بود.