۰ نفر

پیام مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۲۳
کد خبر: 414175
پیام مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

مدیرعامل بیمه آسیا فرا رسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا طی پیامی به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: فرارسیدن دهه فجر، سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخارات ملتی است که نشان داده‌اند همواره با استقامت و ایستادگی می‌توان عزت و سربلندی را برای ایران و انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.

مدیرعامل بیمه آسیا در این پیام می افزاید: بهار فجر امسال ، رنگ و بویی دیگر از جنس تعهد و تلاش برای داشتن ایرانی آبادتر و سرافرازتر به خود گرفته است و فرصتی است مغتنم تا در این ایام خجسته، یاد وخاطره شهدای انقلاب و سال‌های دفاع مقدس را گرامی بداریم و باردیگر عهد و پیمان خویش را در مسیر دستیابی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ، تجدید نماییم.

در ادامه این پیام آمده است: عطر و بوی اقتدار و مقاومت در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جای جای ایران عزیزمان را رنگ امید به فردایی روشن فرا گرفته است. با تبریک و تهنیت ایام ا... دهه مبارک فجر و همچنین کسب رتبه برتر بیمه آسیا در بین یکصد شرکت برتر کشور برای بیست و دو سال متوالی، امیدوارم با تلاش و کوشش یکایک خانواده بزرگ بیمه آسیا، شاهد تداوم موفقیت های این شرکت همیشه توانمند، در صنعت بیمه کشور باشیم.