۰ نفر

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت هفته دفاع مقدس

۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۷
کد خبر: 383328
پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیرعامل بیمه آسیا در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: هفته‌ی دفاع مقدس و یاد و خاطره‌ همه‌ شهدای گلگون کفن، بالاخص شهدای بیمه آسیا را گرامی می داریم و در برابر صبر و پایمردی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران سر تعظیم فرود می‌آوریم.

به گزارش اقتصادآنلاین، متن پیام مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا به شرح زیر است:

به نام خدا

شهدا زنده اند و در پیش خدای تبارک و تعالی "عند ربهم یرزقون"اند

حضرت امام خمینی(ره)

هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌ آفرینی ملت بزرگی است که با پیروی از دستورات امام راحل(ره) دلاورمردانه پای انقلاب خویش ایستادند و بدون چشم پوشی از خاک پاک ایران، درسی فراموش ناشدنی به آنهایی دادند که اندیشه تجاوز به سرزمین اسلامی مان در سر می پروراندند.

بی‌تردید جنگ تحمیلی علیه ملت شهید‌پرور ایران، از الطاف پنهان الهی بود که نتایج آن به تدریج در کشور نمایان شد و امروز، جهانیان شاهد اهتزاز پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی در قله های افتخار علمی، فنی و نظامی هستند.

دفاع مقدس ملت ایران، برای کشور تنها اقتدار و امنیت به ارمغان نیاورد، بلکه دربطن خود حامل فرهنگی شد که نسل های پی درپی از چشمه زلال معرفت و معنویت اش سیراب می شوند.

و اما اکنون، با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال رونق تولید بر تمامی فعالان عرصه اقتصادی است که با تمام توان در برابر تحریم های ناعادلانه دشمنان ایستادگی کرده و فرهنگ مقاومت را در عرصه اقتصادی به منصه ظهور برسانند و بار دیگر به سلامت از این گردنه سخت عبور کنند.

 هفته‌ی دفاع مقدس و یاد و خاطره‌ همه‌ شهدای گلگون کفن، بالاخص شهدای بیمه آسیا را گرامی می داریم و در برابر صبر و پایمردی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران سر تعظیم فرود می‌آوریم.