۰ نفر

استعلام، مشاوره و خرید بیمه تکمیلی البرز +دندانپزشکی

۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۹:۲۷
کد خبر: 381199
استعلام، مشاوره و خرید بیمه تکمیلی البرز +دندانپزشکی

شرکت بیمه البرز در زمینه فروش انواع محصولات بیمه‌ای مثل بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه عمر، بیمه درمان تکمیلی، بیمه آتش‌سوزی و ... فعالیت می‌کند.

یکی از معیارهای شناسایی بهترین شرکت بیمه، بررسی میزان توانایی مالی آن برای جبران خسارت‌ها است که بیمه مرکزی به همین منظور هر سال سطح توانگری مالی تمام شرکت‌های بیمه را اعلام می‌کند. توانگری مالی بیمه البرز تا سال 97 در سطح یک قرار داشت. به این معنا که این شرکت توانایی مطلوبی برای جبران خسارات مورد تعهد را دارد. همچنین بیمه البرز با دارا بودن 56 شعبه و حدود دو هزار نماینده یکی از پرفروش‌ترین شرکت‌های بیمه محسوب می‌شود.

شرکت البرز در زمینه بیمه‌های اشخاص خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد که بیمه تکمیلی یکی از محصولات پرفروش بیمه البرز است و در سال 96 نزدیک به 30% فروش این شرکت را تشکیل داده است. البته خدمات درمانی در بیمه البرز فقط در قالب بیمه تکمیلی گروهی ارائه می‌شود.

در این مطلب به معرفی بیمه درمان گروهی البرز، پوشش‌ها، مراکز طرف قرارداد، نحوه دریافت خسارت و ... پرداخته‌ایم.

موارد تحت پوشش بیمه تکمیلی البرز

همانطور که گفتیم بیمه تکمیلی البرز و خدمات درمانی آن تنها به شکل گروهی صادر می‌شود و بیمه البرز تکمیلی انفرادی یا خانوادگی را ارائه نمی‌کند. در بیمه تکمیلی گروهی سقف پوشش و تعهدات، خدمات، فرانشیز و ...  براساس توافق شرکت بیمه و سازمان متقاضی مشخص می‌شود.

اما به طور کلی خدماتی که بیمه تکمیلی البرز به مشتریان ارائه می‌کند شامل موارد زیر است که بر اساس نوع قرارداد متفاوت خواهد بود و ممکن است براساس بیمه‌نامه مواردی به آن اضافه یا کم شود.

  • هزینه های زایمان و نازایی
  • هزینه های پاراکلینکی شامل شامل سونوگرافی ،مامو گرافی،رادیوتراپی،(انواع اسکن_انواع سی تی اسکن_انواع اندوسکوپی،ام ار ای، شامل تست ورزش ،تست الژی،تست تنفسی و ...
  • هزینه های جراحی های سر پایی
  • هزینه های خدمات آزمایشگاهی شناسی
  • رفع عیوب انکساری چشم
  • جبران هزینه های دندانپزشکی
  • جبران هزینه آمبولانس
  • پرداخت هزینه های ویزیت و دارو
  • هزینه عینک و سمعک
  • و ...

12

سقف تعهدات بیمه تکمیلی البرز 98

گفتیم که سقف تعهدات بیمه تکمیلی گروهی برای کارکنان در شرکت‌های مختلف، یکسان نیست. چراکه طرح مشخصی برای بیمه تکمیلی گروهی وجود ندارد و شرایط آن براساس توافق شرکت متقاضی و شرکت بیمه مشخص می‌شود. به طور مثال سقف تعهدات بیمه البرز برای زایمان، در یک قرارداد 2 میلیون و در قرارداد دیگر تا 6 میلیون تومان پوشش دارد.

البته به این نکته توجه داشته باشید که هرچه پوشش‌ها و سقف تعهدات هر بیمه‌نامه بیشتر باشد، مبلغ حق بیمه آن هم بیشتر خواهد شد. پس اگر می‌خواهید تحت پوشش بهترین طرح بیمه تکمیلی البرز قرار بگیرید، باید حق بیمه بالاتری پرداخت کنید.

بیمه تکمیلی البرز دندانپزشکی

یکی از پرطرفدارترین پوشش‌های بیمه تکمیلی، پوشش دندانپزشکی است که بر اساس نوع قرارداد، سقف آن متفاوت خواهد بود. سقف تعهدات بیمه البرز برای پوشش دندانپزشکی از 500 هزار تومان شروع می‌شود و با پرداخت حق‌بیمه بیشتر مقدار آن قابل افزایش است. در بیمه البرز، خدمات دندانپزشکی مثل کشیدن، جرم‌گیری، بروساژ،  ترمیم، پر کردن، درمان ریشه، روکش و ... تحت پوشش قرار می‌گیرد.

نحوه پرداخت خسارت بیمه البرز

برای دریافت خسارت بیمه تکمیلی البرز، دو راه وجود دارد. روش اول این است که به مراکز طرف قرارداد بیمه البرز مراجعه کنید. در این حالت، هزینه‌های درمانی تا سقف تعهدات بیمه در همان مرکز درمانی پرداخت می‌شود و فرانشیز تنها هزینه‌ای است که شما باید بپردازید.

اما اگر برای انجام امور پزشکی، به مرکز طرف قرارداد مراجعه نکنید، باید در ابتدا تمام هزینه‌ها را خودتان پرداخت کنید سپس با مدارک و فاکتورهای پرداختی، برای گرفتن خسارت درمان، به شرکت بیمه مراجعه کنید. در این حالت هزینه‌ها بر اساس تعرفه وزارت بهداشت محاسبه می‌شود و فرانشیز را هم باید خودتان پرداخت کنید.

بیمارستانهای طرف قرارداد بیمه البرز

بر اساس آنچه در مطلب بالا گفته شد، هر چه تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت بیمه بیشتر باشد، افراد راحت‌تر از خدمات درمانی بهره‌مند می‌شوند. بیمه البرز یکی از شرکت‌هایی است که با مراکز درمانی بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف قرارداد دارد. به طور مثال 460 بیمارستان در سراسر کشور، طرف قرارداد بیمه البرز هستند که اکثر آن‌ها امکان صدور معرفی‌نامه آنلاین را فراهم کرده اند. همچنین 240 داروخانه، 850 مرکز دندانپزشکی، 340 آزمایشگاه، و مراکز خدمات درمانی دیگر در کشور با بیمه البرز قرارداد دارند.

معرفی نامه بیمه البرز

در بیمه‌های درمان گروهی افراد می‌توانند برای دریافت معرفی‌نامه به شکل آنلاین، اقدام کنند و مراجعه به شرکت بیمه برای دریافت معرفی‌نامه ضروری نیست. به منظور دریافت معرفی‌نامه آنلاین برای انجام خدمات پزشکی مثل پاراکلینیکی و بستری می‌توانید به سایت بیمه البرز مراجعه کنید.

البته برای مراجعه به بعضی مراکز درمانی امکان صدور معرفی‌نامه آنلاین وجود ندارد. به همین علت بهتر است قبل از مراجعه حتما این موضوع را بررسی کنید. چرا که اگر بدون معرفی‌نامه به مرکز طرف قرارداد مراجعه کنید باید در ابتدا هزینه‌ها را خودتان پرداخت کنید.

خرید بیمه تکمیلی البرز از ازکی

ازکی (azki.com) با همکاری شرکت‌های بیمه‌ای انواع بیمه را به شکل آنلاین عرضه می‌کند. افرادی که برای خرید بیمه متناسب با شرایط و وضعیت مالی خود نیاز به مشاوره دارند می‌توانند با کارشناسان ازکی تماس بگیرند تا به شکل رایگان از خدمات مشاوره‌ای ازکی بهره‌مند شوند.

همچنین ازکی این امکان را فراهم کرده است تا شرکت‌های کمتر از 50 نفر بتوانند از خدمات بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند و بیمه درمان گروهی را با بالاترین پوشش‌ها خریداری کنند.

azki.com از خرید تا مشاوره برای دریافت خسارت همراه شماست.