۰ نفر

بسته حمایتی تأمین اجتماعی برای تسهیل بیمه‌ فعالان اقتصادی

۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹
کد خبر: 367510
بسته حمایتی تأمین اجتماعی برای تسهیل بیمه‌ فعالان اقتصادی

استاندار اصفهان از تصویب بسته حمایتی اداره کل تأمین اجتماعی به منظور تسهیل شرایط بیمه‌ای فعالان اقتصادی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، عباس رضایی در هفتاد و چهارمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان اظهار داشت: همدلی و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی استان می‌تواند بسیاری از امور را حل‌وفصل کند و قدم‌های مثبتی در راستای رونق تولید در استان بردارد.

وی ادامه داد: برخی از تولیدکنندگان برای ارتباط با بانک مرکزی دچار مشکل بودند که این موضوع در جلسه‌ای با حضور رئیس بانک مرکزی و معاونان وی در استان مطرح شد تا به مرور رونق اقتصادی به واحدهای تولیدی استان اصفهان برگردد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه بسته‌های حمایتی متنوعی از سوی نهادهای اجرایی استان تهیه شده ‌است، گفت: پیش از این بسته حمایتی اداره کل امور مالیاتی استان ارائه شد که به خوبی از سوی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی مورد استقبال قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این جلسه از شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان نیز بسته حمایتی اداره کل تأمین اجتماعی به تصویب رسید و به زودی در اختیار کارفرمایان و مراجعان این اداره کل قرار می‌گیرد تا شرایط استفاده از بیمه تأمین اجتماعی تسهیل شود.

رضایی با تأکید براینکه در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم، خاطرنشان کرد: در این شرایط باید بروکراسی اداری را به حداقل برسانیم و همه دستگاه‌های اجرایی هم از مصوبات شورای گفت‌وگوی استان که مغایرتی با قوانین مجلس شورای اسلامی ندارد پیروی کنند.