۰ نفر

نتایج نظرسنجی بهترین بیمه بدنه خودرو

۸ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۳۹
کد خبر: 356459
نتایج نظرسنجی بهترین بیمه بدنه خودرو

بیمه بدنه بیمه‌نامه‌ای است اختیاری، اما با توجه به پوشش‌های مختلفی که این بیمه نامه در زمان خسارت برای شما فراهم می‌کند می‌تواند انتخاب مهم شما در کنار بیمه شخص ثالث باشد. بهترین بیمه بدنه خودرو را می‌توان از دو نگاه متفاوت بررسی کرد: از نظر مردم و از نظر کارشناسان بیمه.

در این مطلب از هر دو منظر تلاش می‌شود تا مناسب‌ترین بیمه بدنه را خریداری کنید.

۱- بهترین بیمه بدنه خود از نظر مردم

همیشه یکی از بهترین‌ راه‌ها استفاده از نظر سایرین جهت تصمیم‌گیری است. بدین منظور در بهار ۱۳۹۸ وب سایت بیمه تایم اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرد که نتایج آن را می‌توانید در

در این نظرسنجی از نظرات ۵۳۵ نفر استفاده شده است و اطلاعات مهمی مثل دلیل اصلی انتخاب بیمه بدنه، میزان رضایت از فرآیند پرداخت خسارت و قصد آتی برای خرید بیمه بدنه بررسی شده است. برای اطلاعات بیشتر مطلب نتایج نظرسنجی بهترین بیمه بدنه خودرو  را در بیمه تایم مشاهده کنید.

۲- بهترین بیمه بدنه از نظر کارشناسان

علاوه بر این کارشناسان بیمه‌ای چند نکته مهم را در انتخاب بهترین بیمه بدنه لحاظ می‌کنند که در ادامه بررسی می‌کنیم:

  • بهترین بیمه بدنه ماشین به لحاظ تخفیفات : شرکت‌های بیمه با توجه به سیاست‌های خود، برای جذب بیشترین پرتفوی و رضایت مشتریان تخفیفاتی را در بیمه بدنه لحاظ می‌نمایند. برخی از تخفیفات بیمه بدنه عبارتند از: تخفیف توافقی، تخفیف سال ساخت خودرو، تخفیف خودرو صفر کیلومتر، تخفیف بر اساس ارزش خودرو، تخفیف حسن سابقه ثالث، تخفیف نقدی بیمه بدنه، تخفیف داشتن حساب سپرده بانکی و تخفیفات دوره‌ای مثل تخفیف بیمه بدنه ویژه عید فطر، عید قربان، ۲۲ بهمن و …. .

توجه: متاسفانه گاهی دیده شده که برخی شرکت‌های بیمه در ارائه تخفیفات بیمه بدنه اقدام به ارزان فروشی زیر عرف بازار جهت جذب بیمه گذار و فروش موقت می‌کنند که این کار ممکن است در زمان خسارت دهی مشکل ساز باشد و نتوانند جوابگویی خوبی داشته باشند.

  • بهترین بیمه بدنه خودرو به لحاظ سطح پوشش خسارت: از نظر کارشناسان متخصص بیمه‌ایی، یکی از معیارهای بهترین بیمه بدنه خودرو متعلق به شرکتی است که در زمان خسارت بهترین همراهی و پرداخت خسارت را با بیمه گذاران خود داشته باشد. از نکات دیگری که در خرید بیمه بدنه می‌توان در نظر گرفت تعداد شعب بیمه‌ای و داشتن خسارت سیار در آن شرکت بیمه است. برخی از شرکت‌هایی که می‌توان در این راستا معرفی کرد عبارتند از: بیمه بدنه البرز، بیمه بدنه سامان، بیمه بدنه پاسارگاد، بیمه بدنه ایران، بیمه بدنه رازی و …

  • بهترین بیمه بدنه برای خودروهای صفر: خرید بیمه بدنه خودرو صفر، از دغدغه‌های فکری همه خریدارانی است که خودرو صفر کیلومتر و جدید خریده‌اند. اگر از خریداران خودروهای داخلی باشید از همان ابتدا ذهنتان درگیر می‌شود که کارت طلایی بخرید یا بیمه بدنه؟ و اگر انتخاب شما بیمه بدنه باشد باید بدانید که بیمه خودرو صفر چه ویژگی‌هایی دارد. پیشنهاد می‌کنیم در مطلب بیمه بدنه خودرو صفر نکات بیشتر را مطالعه نمایید.

  • سایر نکات: در حقیقت علاوه بر تمام نکات گفته شده شما با مشاوره با یک کارشناس خبره بیمه می‌توانید با توجه به پوشش‌های مورد درخواست، نوع خودرو خود و بودجه مورد نظر بهترین انتخاب را داشته باشید. برای همین می‌توانید با تکمیل فرم بیمه بدنه سایت بیمه تایم به طور رایگان مشاوره خرید دریافت کنید.