۰ نفر

بیمه تجارت‌نو، بیمه‌گر شبکه علمی و دانشگاهی

۱۵ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹
کد خبر: 495320
بیمه تجارت‌نو، بیمه‌گر شبکه علمی و دانشگاهی

شرکت‌های جوان بیمه به دلیل چابکی سعی دارند در یک رشته بیمه‌ای تخصص یافته و شناخته شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، در این میان شرکت بیمه تجارت‌نو، از آنجا که نسبت به دیگر شرکت‌های بیمه‌ای بیشترین تعداد قرارداد را با مراکز دانشگاهی کشور دارد به قطب بیمه‌گر شبکه علمی و دانشگاهی کشور تبدیل شده است.

این شرکت درکنار انعقاد قرارداد با بیمه‌گذاران بزرگ به جامعه علمی و دانشگاهی کشور اهمیت زیادی داده است.

شرکت بیمه تجارت‌نو در حال حاضر حدود80 هزار نفر از جامعه علمی و دانشگاهی کشور را تحت پوشش بیمه قرارداده و علاوه بر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که در حقیقت صدر جامعه علمی و دانشگاهی است با بیش از 12 دانشگاه مطرح کشور از جمله، دانشگاه‌های تربیت مدرس، کردستان، گیلان، بوشهر، زنجان و غیره در زمینه بیمه نامه های درمان، حوادث دانشجویی،آتش سوزی و خودرو طرف قرارداد است.

در این میان تحت پوشش قراردادن نیازهای بیمه‌ای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گامی بلند برای جغرافیای علمی و دانشگاهی به حساب می‌آید.

معاون فنی شرکت بیمه تجارت‌نو،  گفت که"پوشش بیمه مراکز دانشگاهی توسط شرکت بیمه تجارت‌نو، محدود به رشته بیمه درمان نیست و در ریسک های دیگری مانند آتش سوزی، حوادث دانشجویی و بیمه نامه‌های شخصی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان هم ورود کرده‌ایم."

سیدکاظم ملکوتی، بیان‌کرد: برنامه بیمه تجارت‌نو این است که دانشگاه‌های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد که قطعا رضایت مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه را برای ورود این شرکت بیمه‌ای به سایر دانشگاه‌ها هموارتر خواهدکرد.

قرارداد با تعهد 

شکی نیست که یک شرکت بیمه‌ای برای تبدیل شدن به بیمه‌گر موفق در یک حوزه خاص، باید زیرساخت‌ها و بسترهای لازم را فراهم کند.

در یک سال اخیر تجارت‌نو با نگاه ویژه به بخش فناوری اطلاعات، مدیریت هایی راتشکیل داده تا ارائه خدمات در بستر وب را گسترش دهد.

 از سوی دیگر یکی از عوامل اصلی افزایش و ماندگاری بیمه گذاران، ارائه سریع خدمات و عمل به تعهدات است که در قرارداد با کمیته امداد خمینی (ره) پس از سیل سال 98، عمل به تعهد در اسرع وقت از سوی شرکت تجارت‌نو مشاهده شد. 

این شرکت به‌خوبی اهمیت موضوع رضایت بیمه‌گذاران را درک کرده، چرا که  خسارت بیمه‌گذاران خود را به صورت آنلاین و در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت می‌کند.

از طرفی برای تسریع در پرداخت خسارت به بیمه گذاران و ارزیابی بی طرفانه خسارت ها، با ارزیابان خسارت حرفه‌ای، مستقل و مورد تایید بیمه مرکزی همکاری دارد.