۰ نفر

نگاه تامین‌اجتماعی به کارفرمایان نگاهی توام با همکاری نیست

۱ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۴۴
کد خبر: 491688
نگاه تامین‌اجتماعی به کارفرمایان نگاهی توام با همکاری نیست

کارگردان مستند"زیر این چتر باران می‌بارد"با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی از بدنه کارگری وکارفرمایی فاصله گرفته وبه بدنه دولتی چسبیده، گفت: بزرگترین مشکل این سازمان در زمینه مدیریت است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، مستند «زیر این چتر باران می‌بارد» به کارگردانی کتایون جهانگیری با موضوع سازمان تامین اجتماعی و چالش‌های میان این سازمان و کارفرمایان با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند وتجربی و اتاق بازرگانی تهران تهیه شده است.

"کتایون جهانگیری" گفت: سازمان تامین اجتماعی چالش های مختلفی دارد واین فیلم از حوزه کارفرما به موضوع، ورودکرده است.

وی، با اشاره به تاثیر سازمان تامین اجتماعی بر اقتصاد وشرایط اقتصادی، افزود: دراین فیلم به دنبال این بودم که ببینم سازمان تامین اجتماعی که با هدف بهبود شرایط تولید وحفظ امنیت اقتصادی کارگران و کارفرمایان به وجود آمده چه تاثیری بر تولید گذاشته است.؟

این فیلمساز اظهارکرد: اولین مسئله، نحوه برخورد و نگاه تامین اجتماعی به کارفرمایان است که نگاهی توام با همکاری نیست!

جهانگیری با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی  از بدنه کارگری و کارفرمایی فاصله گرفته، ادامه داد: بزرگترین مشکل سازمان در زمینه مدیریتی است زیرا در کشور دولت در همه جا ورود کرده و خودرا محق می داند.

وی خاطرنشان کردکه دولت فقط باید سیاست گذارباشد، سازمان تامین اجتماعی یک نهاد مردمی است که راه دیگری را طی کرده وباید به همان چیزی که از اساس بوده ، تبدیل شود.