۰ نفر

فروش اینترنتی محصولات ۲۵درصد رشد کرد

۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۰۸
کد خبر: 473121
فروش اینترنتی محصولات ۲۵درصد رشد کرد

مدیر امور نمایندگان، کارگزاران و امور شعب شرکت بیمه ما بیان کرد: آیین نامه ۸۳ بیمه مرکزی هم همانند هر آیین نامه دیگری نیاز به بازنگری داردکه کارمزد دولتی ومحاسبه کارمزد پلکانی از جمله مواردی است که مورد انتقاد نمایندگان قرار دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "ابوالفضل برخی"، گفت: آیین نامه 83( کارمزد نمایندگی و دلالی رسمی بیمه ) بیمه مرکزی همانند هر دستورالعمل و آیین نامه ای در گذر زمان نیاز به اصلاح دارد.

وی افزود: این نیاز توسط شبکه فروش شرکت های بیمه ای به شرکت ها اعلام شده و شرکت ها هم در سندیکای بیمه گران و کارگروه مربوطه این موارد اصلاحی را جمع بندی کردند و پیشنهاد خودرا به بیمه مرکزی و شورایعالی بیمه فرستادند که پیش نویس آن تنظیم شده و در شرف تصویب است.

مدیرامور نمایندگان، کارگزاران و امور شعب شرکت بیمه ما، یکی از مواردی را که همواره مورد انتقاد شبکه فروش بوده نرخ کارمزد دولتی عنوان کرد و گفت:  کارمزد کار دولتی یک چهارم حساب می شود درصورتیکه زحمات انجام آن کار، شاید بیشتر از بخش خصوصی هم باشد.

وی، با بیان اینکه شرایط فروش بیمه نامه در جامعه تغییر یافته است، اظهارکرد:سبک تجارت بیمه قبل از شیوع ویروس کرونا بی تو سی بوده یعنی نمایندگان به بیمه گذاران مراجعه می کردند اما استارت آپ ها سوی تجارت را عوض کرده وبه سی تو بی یعنی مراجعه بیمه گذاربه فروشنده تغییر یافته است.

برخی تاکید کرد: درحال حاضر تمایل افراد جامعه به سمت خرید اینترنتی بیمه نامه  است و در همین شرایط اقتصادی براساس آمار رسمی، فروش اینترنتی بیمه نامه  25 درصد رشد داشته و افراد برای راحتی کار خود به سمت استارت آپ های بیمه ای می روند.

وی با اشاره به عدم علاقه نمایندگان به فروش آنلاین، گفت: برخی از نمایندگان بیمه ای تمایلی به فروش آنلاین بیمه نامه ندارند.