۰ نفر

شرکت‌های استارت‌آپ بیمه‌ای تخفیفات سنگین برای بیمه شخص ثالث ارائه نمی‌کنند

۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۵
کد خبر: 471447
شرکت‌های استارت‌آپ بیمه‌ای تخفیفات سنگین برای بیمه شخص ثالث ارائه نمی‌کنند

رئیس هیات مدیره شرکت استارت‌آپی "بیمیتو ازکی" ضمن تایید نظرات بخش نظارت برشبکه خدمات بیمه‌‌ای بیمه مرکزی گفت که ارائه تخفیف در بخش بیمه شخص ثالث از سوی بازاریابان برخط بیمه‌ای درست نیست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، چندی پیش نامه ای در فضای مجازی دست به دست شدکه درآن، بیمه مرکزی  ضمن اعلام اینکه برخی از بازاریابان برخط بیمه ای تخفیفات مغایر با مفاد18 قانون بیمه اجباری شخص ثالث که از مصادیق تخلف است ارائه کرده اند، از آنها خواسته شده بود تا در اسرع وقت نسبت به توقف ارائه تخفیف مازاد برسقف مجاز اقدام کنند.

بیمه مرکزی ارائه تخفیف مغایر با مفاد18 قانون بیمه اجباری شخص ثالث را از مصادیق رقابت ناسالم برشمرده که منجر به بی نظمی در بازار بیمه  می شود.

درهمین پیوند،"تیم لطیف"، بیان کرد:که بعید است شرکت های استارت‌آپی تخفیف سنگین ارائه کنند البته،یک امکاناتی را به مشتریانی که برای اولین بار از آنها خرید کنند در نظر می گیرند یعنی یک تخفیف کلی که فرد می تواند برای بیمه نامه شخص ثالث هم از آن استفاده کند.

رئیس هیات مدیره شرکت استارت آپی بیمیتو ازکی، پیش بینی کرد که نیمی از بیمه گذاران برای تهیه بیمه نامه شخص ثالث،خرید بیمه نامه از همان شرکت قبلی خود را تمدید می کنند و تجربه نشان داده که ارائه تخفیف در فروش بیمه نامه شخص ثالث مهمترین گزینه نیست  واینکه مردم بتوانند بیمه نامه قبلی خود را سریع تمدید کنند مهمتر است.

به اعتقاد لطیف، دومین مساله ای که از نظر بیمه گذاران درانتخاب و خرید بیمه نامه شخص ثالث به صورت آنلاین اهمیت دارد این است که بتوانند قیمت تمام شرکت های بیمه ای را در یک لحظه ببینند و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند.

به گفته وی در بیمه نامه شخص ثالث، قیمت ها خیلی تفاوت ندارد بلکه در بیمه نامه های بدنه، نرخ ها تفاوت قابل توجهی دارد و در سایت هم قیمت ها ارزانتر از بازار است، اما این تخفیف را شرکت های استارت‌آپی نمی دهندبلکه شرکت های بیمه ای امکاناتی می دهند تا بتوان قیمت رقابتی به مردم ارائه کرد.

رئیس هیات مدیره شرکت استارت آپی بیمیتو ازکی، با اعلام اینکه هم‌اکنون 22 کارشناس درزمینه بیمه بدنه درشهر تهران برای شرکت متبوع وی مشغول به فعالیت هستند، افزود: فروش شرکت در بیمه نامه بدنه فوق العاده بالا بوده است.

لطیف اذعان داشت که شیوع بیماری کرونا به فروش آنلاین کمک کرده و فروش شرکت بیمیتو ازکی به میزان قابل توجهی رشد داشته است.