۰ نفر

بیمه مرکزی بر شرکت سرویس بیمه شهر نظارت می‌کند

۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۴۹
کد خبر: 470928
بیمه مرکزی بر شرکت سرویس بیمه شهر نظارت می‌کند

یک عضو هیات مدیره شرکت سرویس بیمه شهر،درخصوص علت عدم انتشار صورت های مالی حسابرسی شده این شرکت در سامانه کدال با وجود گذشت نیمی از سالجاری، اظهارداشت: مراحل اداری آن در حال انجام است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از چابک آنلاین، "سعید رجبی‌توارات"،سهم این نمایندگی بیمه ای از بازار بیمه کشور را بسیار کوچک عنوان کرد وافزود: این شرکت،یک نمایندگی بیمه ای حقوقی بوده و بیمه نامه هایی که صادر می کند همه تحت پوشش یکی از شرکت های بزرگ بیمه ای است.

این عضو هیات مدیره شرکت سرویس بیمه شهر،درواکنش به این نکته که" گفته می شود شرکت متبوع شما از مجوزهای لازم برخوردار نیست افزود:این شرکت،مجوز نمایندگی دارد هرچندکه مقام تصمیم گیرنده در این خصوص بیمه مرکزی بوده و این شرکت هم اینقدر  بزرگ است که اگر هر عملیاتی  ویا تخلفی، انجام دهد بیمه مرکزی آن را می بیند.

شرکت سرویس بیمه شهر به عنوان یکی از شرکت های خدمات بیمه ای وابسته به شهرداری تهران از سال 72 شروع به فعالیت کرده است. تمرکز این شرکت بیشتر بر فعالیت های مربوط به انواع خدمات بیمه‌ای در زمینه بیمه های زندگی وغیرزندگی و ارائه خدمات به بیمه گذاران است.

 درحال حاضر شرکت تعاونی تولیدی و توزیعی کارکنان شهرداری تهران و بانک شهر هرکدام 35 درصد و سازمان بازنشستگی شهرداری تهران نیز 27 درصد از سهام شرکت سرویس شهر را در اختیار دارند.