۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران تلیسه بخوانند/ شرکت دامداری تلیسه نمونه همچنان در مسیر صعود

۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۴
کد خبر: 484101
سهامداران تلیسه بخوانند/ شرکت دامداری تلیسه نمونه همچنان در مسیر صعود

در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت دامداری تلیسه نمونه با رشد هفت درصدی مواجه شد. این نماد برای دوازدهمین روز با رشد قیمت رو به رو شد. همچنین صف خرید آن تا ۱۷میلیون هم رسید.

برای اطلاع از آخرین اخبار تلیسه اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت دامداری تلیسه نمونه با رشد هفت درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

سهام شرکت دامداری تلیسه نمونه با جابجایی ۳۰۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۸,۴۹۴ریال آغاز خواهد کرد. همچنین در آخرین معاملات خود، عدد ۸,۷۰۷ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۱۰درصد افزایش یافته است. 

ارزش معاملات امروز «تلیسه» به رقم ۲۵۵میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۹درصد از سهام شرکت دامداری تلیسه نمونه را حقیقی‌ها و یک درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۹۵میلیون برگه سهم (۹۸درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد پنج سهم (۲درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

تلیسه معاملاتش را متعادل آغاز کرد سپس به صف خرید نشست. حجم صف خرید آن به ۱۷میلیون هم رسید. این نماد برای دوازدهمین روز با رشد قیمت مواجه شد. تلیسه دیروز به علت افشای اطلاعات گروه الف با عنوان دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات بسته شد و در دقایق پایانی بازار با رشد حدود ۳۰درصد بازگشایی شد. با توجه به افزایش قیمت‌های متوالی این سهم، تمام افت قیمت‌های این سهم از تاریخ ۱۸تیر تا امروز جبران شد.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

تلیسه 3آذر