۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران فملی بخوانند (۳ آذر)/ دلگرمی سهامداران فملی برای دهمین روز

۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۴
کد خبر: 484092
سهامداران فملی بخوانند (۳ آذر)/ دلگرمی سهامداران فملی برای دهمین روز

فملی امروز متعادل معامله شد و یک درصد رشد کرد. همچنین قیمت جهانی مس نیز شاهد نوسانات کمی بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار فملی اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ با رشد یک درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ با جابجایی ۱۸۷میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲۷,۲۶۰ریال آغاز خواهد کرد. همچنین در آخرین معاملات خود، عدد ۲۶,۷۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدودا یک درصد کاهش یافته است. 

ارزش معاملات امروز «فملی» به رقم ۵۱۱میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۳درصد از سهام شرکت ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ را حقیقی‌ها و هفت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۶۴میلیون برگه سهم (۸۸درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۴میلیون سهم (۱۲درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

گفتنی است فملی امروز متعادل معامله شد و همچنین قیمت جهانی مس نیز نوسانات کمی داشت. این نماد برای دهمین روز متوالی با رشد قیمت مواجه شد این در حالی است که نمای کلی گروه فلزات اساسی با وجود رشد برخی سهم‌ها تقریبا به رنگ قرمز درآمد. گفتنی است که ۱۰آذر ماه مجمع عمومی فوق العاده این شرکت با دستور جلسه تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و تغییر موضوع فعالیت برگزار خواهد شد.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید 

فملی3آذر