امروز معامله‌گرها بیش از هزار و ۳۴۰میلیارد تومان سهام شستا خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۷.۹درصد از کل سهام قنیشا معامله شد.

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ بورس امروز در مجموع حدود ۱۷هزار و ۲۸۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «خودرو»، «خساپا»، «فملی» و «وتجارت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته بیش از هزار و ۳۴۰میلیارد تومان سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی دست به دست شد، ایران خودرو پس از معاملاتی به ارزش هزار و ۲۶۰میلیارد تومان دوم شد و سهام سایپا نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) پس از بازگشایی حدود ۱۱۰درصد و سهام شرکت صنعتی بهشهر (غبشهر) با رشد پنج درصدی قیمت را تجربه کردند.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که بیش از دو هزار و ۲۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با معاملات هزار و ۹۲۰میلیارد تومانی دوم شد و «شرکت‌های چند رشته‌ای» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۷.۹درصد از کل سهام قند نیشابور (قنیشا) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۴۱درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۳۴سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۸نماد نخست اختصاص داشت.

ارزش معاملات سهام 99.09.02

رتبه‌بندی سهام در معاملات بورس و فرابورس 99.09.02