۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بازگشایی وتجارت با رشد 12درصدی قیمت/ صف فروش بانک تجارت برچیده شد

۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۲
کد خبر: 483454
بازگشایی وتجارت با رشد 12درصدی قیمت/ صف فروش بانک تجارت برچیده شد

نماد وتجارت پس از چهار هفته بالاخره بازگشایی شد. سهام بانک تجارت با هشت درصد رشد مواجه شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار وتجارت اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام بانک تجارت با رشد هشت درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام بانک تجارت در آخرین معاملات خود، عدد ۳۲۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به آخرین روز کاری گذشته، مورخ سوم آبان ماه، ۸.۳درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی دو میلیارد برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳۲۴۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وتجارت» به رقم ۷۳۳میلیارد تومان رسید. همچنین ۵۴درصد از سهام بانک تجارت را حقیقی‌ها و ۴۶درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، دو میلیارد برگه سهم (۹۱ درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۲۰۰میلیون سهم (۹ درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

نماد وتجارت پس از چهار هفته بالاخره بازگشایی شد. این نماد از روز سوم آبان ابتدا به علت افشای اطلاعات گروه الف و سپس به علت ابهامات موجود در اطلاعات افشا شده به تعلیق درآمد. بازگشایی این نماد تا امروز دوبار به تعویق افتاد و امروز در ساعت پایانی بازار بازگشایی شد. سهام بانک تجارت دقایقی متعادل معامله شد سپس به صف فروش نشست. پس از گذشت دقایقی صف فروش برچیده شد و معاملاتش را متعادل پایان داد.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

وتجارت 1آذر