۰ نفر

یوسفی در تشریح جلسه فراکسیون نیروهای انقلاب مطرح کرد؛

بررسی آخرین وضعیت بازار سرمایه

۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۰:۱۹
کد خبر: 482581
بررسی آخرین وضعیت بازار سرمایه

سخنگوی فراکسیون نیروهای انقلاب مجلس گفت: در جلسه این فراکسیون تاکید شد که شفافیت در بازار بورس باید بیشتر شود تا رونق به این بازار بازگردد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، مجتبی یوسفی با اشاره به جلسه امشب فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی برای بررسی آخرین وضعیت بازار بورس، اظهار داشت: مجمع عمومی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی با حضور حداکثری اعضای فراکسیون و محمدباقر قالیباف برگزار شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی ساختار اصلی خودش را پیدا کرده است و با توجه به اینکه در حال حاضر بحث اقتصادی یکی از مباحث اصلی کشور است و مردم مشکلات زیادی در حوزه اقتصادی دارند، تصمیم گرفتیم که مشکلات بازار سرمایه را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

سخنگوی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه ضرر و زیان زیادی در بازار بورس متحمل شده‌اند و به همین جهت امروز وضعیت بازار بورس را مورد ارزیابی قرار دادیم.

یوسفی اظهار داشت: سه نفر از کارشناسان و مدیران سابق بورس در جلسه امروز فراکسیون نیروهای انقلاب حضور یافتند و توضیحاتی درباره این مسئله و مشکلات بازار بورس مطرح کردند.

وی ادامه داد: ما باید به سمت برطرف کردن مشکلات بازار بورس حرکت کنیم و رئیس مجلس شورای اسلامی هم نقطه نظراتی را در این جلسه مطرح کرد و نکته کلیدی صحبت های وی تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری بود مبنی بر اینکه بهترین مرگ بر آمریکا، کار برای مردم است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان قالیباف در این جلسه گفت: رئیس مجلس گفت اگر نمی‌توانیم در برخی از حوزه‌ها در دولت یا برخی از دستگاه‌های اجرایی به هدف خودمان و کارآمدی برسیم به دلیل آن است که دچار بروکراسی شدید اداری هستیم و گاهی اوقات نیز تعارض منافع اجازه نمی دهد که برخی از تصمیمات را بگیریم.

سخنگوی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی افزود: در این جلسه موضوعاتی تخصصی درباره بازار بورس و راهکارهای برون رفت از مشکلات این بازار مطرح شد از جمله آنکه گفته شد که شفافیت در بازار بورس بیشتر شود و رونق به بازار بورس باز گردد.

یوسفی گفت: همچنین در این جلسه تاکید شد که باید تمهیداتی در نظر گرفته شود تا سرمایه‌های خرد مردم در بازار بورس به افزایش سرمایه شرکت ها و موسسات تولیدی، تقویت ارزش پول ملی و ایجاد اشتغال کمک کند که اگر این اتفاق بیفتد هدف اصلی بورس محقق می شود.