۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

«صباح» در گروه نمادهایی با بیشترین افزایش سهام حقوقی

۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۴۷
کد خبر: 481904
«صباح» در گروه نمادهایی با بیشترین افزایش سهام حقوقی

شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین با نماد «صباح» در بازار سهام فعالیت می‌کند.

اقتصادآنلاین سارا محسنی؛ شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین که از جمله شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه است، در گروه سرمایه‌گذاری‌ها قرار داشته و در بازار اول فرابورس مورد معامله قرار می‌گیرد. این نماد به سهام حق تقدم شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین مرتبط است. 

«صباح» در معاملات امروز بازار سهام، در جایگاه سوم گروه نمادهایی قرار گرفت که بیشترین افزایش سهام حقوقی را داشتند و معاملات امروز خود در قیمت ۷۶۰ تومان به پایان رساند و به صورت مثبت معامله شد. 

تعداد معاملات سرمایه‌گذاری صبا تامین، ۱۰هزار معامله بود که در حجم ۳۹ میلیون سهمی رقم خورد. درخصوص میزان خرید یا فروش اشخاص حقیقی و حقوقی باید گفت، حقیقی‌های «صباح» تعداد ۳۹ میلیون سهم (۹۹ درصد) را خریداری کردند و ۳۶ میلیون سهم (۹۲ درصد) را به فروش رساندند. اشخاص حقوقی تعداد ۱۷۵هزار سهم از «صباح» را خریدند و ۳ میلیون سهم (۷ درصد) را فروختند. 

در پایان معاملات امروز شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین، صف خرید و صف فروش تشکیل شد. صف خرید «صباح»، حجمی ۵۵هزار سهمی در قیمت ۷۶۰ تومان داشت و سرمایه‌گذاری صبا تامین، صف فروش در حجم ۹۱هزار سهمی در قیمت ۷۶۰ تومان تشکیل داد.