۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

«کاما» توجه حقیقی‌ها را به خود جلب کرد

۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۵۳
کد خبر: 481831
«کاما» توجه حقیقی‌ها را به خود جلب کرد

شرکت باما که در زمینه تولید سرب و روی فعالیت می‌کند، با نماد «کاما» در بازار سهام مورد معامله قرار می‌گیرد.

اقتصادآنلاین سارا محسنی؛ شرکت باما در گروه استخراج کانه‌های فلزی قرار دارد و از جمله نمادهایی است که در بازار اول (تابلوی اصلی) بورس با نماد «کاما»، دادوستد می‌شود. 

«کاما» از جمله نمادهایی بود که در روز جاری، توجه اشخاص حقیقی را به خود جلب کرد و معاملات خود را با ۵ درصد مثبت و در محدوده قیمتی ۱۶هزار تومان به پایان رساند. تعداد معاملات شرکت باما در معاملات روز جاری، ۷۳۳ معامله بود که در حجم ۳ میلیون سهمی رقم خورد. حجم معاملات امروز «کاما» در روز جاری، ۳ میلیون سه بوده و میانگین حجم ماهانه معاملات در این نماد، ۲ میلیون سهم است. 

حقیقی‌های «کاما»، ۳ میلیون سهم را خریداری کردند و ۲۶۹هزار سهم (۸ درصد) را به فروش رساندند. از سوی دیگر اشخاص حقوقی شرکت باما، سهمی را خریداری نکردند و ۳ میلیون سهم (۹۱ درصد) را فروختند. 

«کاما» در حالی به معاملات خود پایان داد که صف خریدی با حجم نزدیک به ۶ میلیون سهمی در قیمت ۱۶هزار و ۲۰۰ تومان برای آن تشکیل شد. بازار سرمایه در هفته‌های اخیر با روندی منفی همراه بوده است و قیمت بسیاری از نمادها، افت قابل توجهی داشته‌اند. «کاما» در هفته‌های اخیر نوساناتی داشته و مانند بسیاری از نمادهای دیگر، روزهای متوالی منفی نداشته و در برخی از معاملات، منفی و در برخی روزهای معاملاتی دیگر، مثبت معامله شده است.