۰ نفر

اقتصاد‌آنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران پیزد بخوانند/ پیزد همچنان در سراشیبی تند افت قیمت

۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۳۱
کد خبر: 481585
سهامداران پیزد بخوانند/ پیزد همچنان در سراشیبی تند افت قیمت

در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد با افت ۰.۸ درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. پیزد معاملاتش را با صف فروش آغاز کرد و سپس به صورت متعادل معامله شد. حجم معاملات امروز به مقدار چشمگیری افزایش یافت.

برای اطلاع از آخرین اخبار پیزد اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد با افت ۰.۸ درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

سهام شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در آخرین معاملات خود، عدد ۹۵,۷۰۱ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۳.۴درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۱۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۹۸,۲۹۱ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «پیزد» به رقم ۱۰۴میلیارد تومان رسید. همچنین تقریبا ۱۰۰درصد از سهام شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد را حقیقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۹میلیون برگه سهم (۹۲ درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد حدود ۹۰۰هزار سهم (۸ درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد از ۱۰شهریور تا به حال رنگ سبز به خود ندیده است. پیزد معاملاتش را با صف فروش آغاز کرد و سپس به صورت متعادل معامله شد. حجم معاملات امروز به مقدار چشمگیری افزایش یافت.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

پیزد24آبان