۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ویژه سهامداران ونیرو/ پایان صف فروش ونیرو

۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۴۶
کد خبر: 481572
ویژه سهامداران ونیرو/ پایان صف فروش ونیرو

در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت سرمایه‌گذاری ‌نیرو با افت دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. ونیرو امروز حجم معاملات بی‌سابقه ای را ثبت کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ونیرو اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت سرمایه‌گذاری ‌نیرو با افت دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

سهام شرکت سرمایه‌گذاری ‌نیرو در آخرین معاملات خود، عدد 4580ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته 0.7درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی 325میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 4520ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «ونیرو» به رقم 146میلیارد تومان رسید. همچنین 98درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری ‌نیرو را حقیقی‌ها و دو درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 323میلیون برگه سهم (99 درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد دو سهم (1 درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

سهام شرکت سرمایه‌گذاری ‌نیرو بعد از حدود یک ماه که صف فروش شده بود بالاخره امروز به صورت متعادل معامله شد. حجم معاملات این نماد حدودا 116برابر میانگین حجم ماه بود که رقمی بی سابقه در تاریخچه معاملات ونیرو محسوب می‌شود.

برای مشاهده تصویر روی عکس کلیک کنید

ونیرو24آبان