۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

پتروشیمی ارومیه سبزپوش شد/ ویژه سهامداران شاروم(۲۰ آبان)

۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۴۷
کد خبر: 480596
پتروشیمی ارومیه سبزپوش شد/ ویژه سهامداران شاروم(۲۰ آبان)

در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت پتروشیمی ارومیه با رشد ۳.۴درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. شاروم که در ابتدا متعادل معامله شد، به صف خرید نشست.

برای اطلاع از آخرین اخبار شاروم اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت پتروشیمی ارومیه با رشد ۳.۴درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

سهام شرکت پتروشیمی ارومیه در آخرین معاملات خود، عدد ۱۸,۷۷۲ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۱۶میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۸,۴۸۲ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شاروم» به رقم ۳۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۸درصد از سهام شرکت پتروشیمی ارومیه را حقیقی‌ها و دو درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۳میلیون برگه سهم (۷۸درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۳میلیون سهم (۲۲درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

پتروشیمی ارومیه امروز در ساعات ابتدایی بازار متعادل معامله شد و در ساعت پایانی به صف خرید نشست. گفتنی است که این نماد بعد از سه ماه رشد متوالی، برای اولین بار حدود یک هفته است که با افت قیمت رو به رو شده است.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

شاروم 20 آبان