۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران امین بخوانند/ نوسان امین در حوالی قیمت عرضه اولیه

۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۵۹
کد خبر: 479986
سهامداران امین بخوانند/ نوسان امین در حوالی قیمت عرضه اولیه

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت تامین سرمایه امین با افت سه درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. قیمت این سهم به حدود قیمت عرضه اولیه آن رسید.

برای اطلاع از آخرین اخبار امین اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت تامین سرمایه امین با افت سه درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

سهام شرکت تامین سرمایه امین در آخرین معاملات خود، عدد ۱۱,۰۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته یک درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۳۷میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۵۸۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «امین» به حدود ۴۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۸درصد از سهام شرکت تامین سرمایه امین را حقیقی‌ها و دو درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۳۵میلیون برگه سهم (۹۶درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد حدود یک میلیون سهم (۴درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

گفتنی است که قیمت این سهم به زیر قیمت عرضه اولیه هم رسید اما در نهایت در قیمتی بالاتر از آن معامله شد. تامین سرمایه امین و هم‌گروهی‌هایش امروز با افت قیمت مواجه شدند اما امین تنها نمادی بود که آخرین معاملاتش با رشد رو به رو شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید.

امین18آبان