در بورس امروز معامله‌گرها ۶۳۰میلیارد تومان سهام ایران خودرو خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۹.۵درصد از کل سهام شرکت فارسیت اهواز معامله شد.

اقتصاد آنلاینسارینا امامی؛ روز جاری در مجموع حدود چهار هزار و ۳۲۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خودرو»، «خساپا»، «وبملت»، «وبصادر» و «وشهر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل ۶۳۰میلیارد تومان سهام ایران خودرو دست به دست شد، سایپا پس از معاملاتی به ارزش ۲۴۰میلیارد تومان دوم شد و سهام بانک ملت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که  هزار و ۱۳۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با معاملات ۷۸۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۹.۵درصد از کل سهام شرکت فارسیت اهواز (سفاسی) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۴۰درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۷نماد نخست اختصاص داشت.

ارزش معاملات سهام 99.08.17

رتبه‌بندی_سهام_در_معاملات_بورس_و_فرابورس_99_08_17