۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

معامله ۹.۶درصد از کل سهام هتل پارسیان کوثر اصفهان در روز جاری

۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۳۸
کد خبر: 478250
معامله  ۹.۶درصد از کل سهام هتل پارسیان کوثر اصفهان در روز جاری

هتل پارسیان کوثر اصفهان که در گروه هتل و رستوران قرار دارد، در بازار اول فرابورس معامله می‌شود.

اقتصادآنلاین سارا محسنی؛ هتل پارسیان کوثر اصفهان که با نماد «گکوثر» در بازار سهام شناخته می‌شود، از جمله نمادهایی است که در بازار اول فرابورس مورد معامله قرار می‌گیرد. 

شهریورماه سال ۱۳۹۶، ۱۵ درصد از سهام شرکت هتل بین‌المللی پارسیان کوثر اصفهان طی عرضه اولیه، در بازار دوم فرابورس ایران عرضه شد. تعداد ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم از سهام شرکت هتل پارسیان کوثر از سوی سهامداران عمده به روش ثبت سفارش عرضه ‌شد. شرکت هتل بین‌المللی پارسیان کوثر که در گروه هتل و رستوران و زیرگروه هتل‌ها، اردو و دیگر تدارکات قرار دارد، از فروردین‌ماه ۱۳۹۶ با نماد «گکوثر» به عنوان صد و پنجاه ‌و ششمین نماد معاملاتی و هشتاد و پنجمین شرکت در بازار دوم فرابورس ایران درج شد.

امروز ۹.۶ درصد از کل سهام هتل پارسیان کوثر اصفهان معامله شد و این نماد با رشد ۵ درصدی و در محدوده قیمتی ۱۵هزار تومان، معاملات خود را به پایان رساند. این در حالی است که بسیاری از نمادها در بازار سهام در روز جاری به صورت منفی شدند. همچنین «گکوثر» در گروه نمادهای پربیننده فرابورس قرار گرفت.

«کگوثر» در حالی امروز به صورت مثبت معامله شد، که در هفته‌های گذشته مانند اغلب نمادها بازدهی منفی برای سهامداران خود داشته است. تعداد ۸هزار و ۴۷۱ معامله در حجم ۱۰ میلیون سهمی به معاملات هتل پارسیان کوثر اصفهان اختصاص داده شد. 

حقیقی‌های «کگوثر»، ۱۰ میلیون سهم (۹۹ درصد) را خریدند و ۹ میلیون سهم (۸۶ درصد) را فروختند. از سوی دیگر اشخاص حقوقی، ۷۰۰ سهم را خریداری کردند و ۱ میلیون سهم (۱۳ درصد) را به فروش رساندند. 

همچنین برای هتل پارسیان کوثر اصفهان، صف خرید ۳۲۶هزار سهمی در قیمت ۱۵هزار تومان و صف فروش دو هزار سهمی در همان قیمت تشکیل شد.