۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

حجم معاملات بالای وپویا هم نتوانست آن را از سرخ پوشی نجات دهد/ صف فروش سهام سرمایه‌گذاری وپویا

۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۱۴
کد خبر: 477916
حجم معاملات بالای وپویا هم نتوانست آن را از سرخ پوشی نجات دهد/ صف فروش سهام سرمایه‌گذاری وپویا

در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت سرمایه گذاری پویا با افت ۲.۴درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. وپویا امروز در ابتدا و انتهای بازار به صف فروش نشست و دقایقی هم در این میان متعادل معامله شد. حجم معاملات امروز این سهم به طور قابل توجهی با افزایش رو به رو بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار وپویا اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت سرمایه گذاری پویا با افت ۲.۴درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

سهام شرکت سرمایه گذاری پویا در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰۹۶۳ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی ۷۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۱۲۶۷ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وپویا» به رقم ۸۴میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۹درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری پویا را حقیقی‌ها و یک درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۷۴میلیون برگه سهم (۹۹درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۹۷۶هزار سهم (یک درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

وپویا امروز در ابتدا و انتهای بازار به صف فروش نشست و دقایقی هم در این میان متعادل معامله شد. حجم معاملات امروز این سهم به طور قابل توجهی با افزایش رو به رو بود که غالب آن توسط حقیقی‌ها دست به دست شد.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنیدوپویا10آبان