۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

بازگشایی خساپا در روز سبز بازار کام سهامدارانش را شیرین کرد/ افزایش ۱۰درصدی قیمت سهام سایپا

۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۲۷
کد خبر: 477911
بازگشایی خساپا در روز سبز بازار کام سهامدارانش را شیرین کرد/ افزایش ۱۰درصدی قیمت سهام سایپا

خساپا از سه شنبه هفته گذشته به علت دریافت مجوز تغییر متوسط ۲۵درصدی نرخ فروش تیبا صندوق دار،تیبا۲، ساینا و کوئیک بسته شده بود. سهام سایپا امروز بدون محدودیت نوسان قیمت بازگشایی و در ادامه به صورت متعادل معامله شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار سهام سایپا اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت سایپا با رشد ۸.۴درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام شرکت سایپا در آخرین معاملات خود، عدد ۲۴۹۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۱۰.۷درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۸۷۱میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲۴۴۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «خساپا» به رقم ۲۱۲میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۹درصد از سهام شرکت سایپا را حقیقی‌ها و یک درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۷۹۰میلیون برگه سهم (۹۰درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۸۰میلیون سهم (۱۰درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

خساپا از سه شنبه هفته گذشته به علت دریافت مجوز تغییر متوسط ۲۵درصدی نرخ فروش تیبا صندوق‌دار،تیبا۲، ساینا و کوئیک بسته شده بود. سهام سایپا امروز بدون محدودیت نوسان قیمت بازگشایی و در ادامه به صورت متعادل معامله شد.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

خساپا 10آبان