۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ویژه سهامداران سیتا/ سیتا به قیمت عرضه اولیه بازگشت

۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۱۶
کد خبر: 477013
ویژه سهامداران سیتا/ سیتا به قیمت عرضه اولیه بازگشت

در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین با افت ۱.۵درصدی مواجه شد. سیتا درحالی که امروز به قیمتی پایین‌تر از قیمت اولیه‌اش هم رسید اما در پایان معاملات در قیمتی که اندکی از قیمت عرضه اولیه آن بیشتر بود به معاملاتش پایان داد.

برای آگاهی از آخرین اخبار سیتا اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس سهام شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین با افت ۱.۵درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین در آخرین معاملات خود، عدد ۱۶۷۷۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۱.۳درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۵۴میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۶۳۱۰ریال آغاز خواهد کرد.

سهم سیتا امروز متعادل معامله شد و درحالی که امروز به قیمتی پایین‌تر از قیمت اولیه اش هم رسید اما در پایان معاملات در قیمتی که اندکی از قیمت عرضه اولیه آن بیشتر بود به معاملاتش پایان داد.

ارزش معاملات امروز «سیتا» به رقم ۸۸میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۹درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین را حقیقی‌ها و یک درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۵۳میلیون برگه سهم (۹۹درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۴۱۹هزار سهم (۱درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

سیتا6آبان