امروز معامله‌گرها ۶۰۰ میلیارد تومان سهام فولاد خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلرات اساسی تعلق داشت و ۴.۲درصد از کل سهام حق تقدم معدنی دماوند معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سارینا امامی؛ روز جاری در مجموع حدود ۶هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فولاد»، «فملی»، «خودرو»، «وسپهر» و «وبصادر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل ۶۰۰ میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، ملی صنایع مس ایران پس از معاملاتی به ارزش ۵۴۰ میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که هزار و ۶۵۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با معاملات ۷۷۰ میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۴.۲ درصد از کل سهام حق تقدم معدنی دماوند (کدماح) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۵۰درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۱ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۰ نماد نخست اختصاص داشت.

4_5816715238795380922

4_5816715238795380923