امروز معامله‌گرها ۶۲۵میلیارد تومان سهام بانک آینده خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری تعلق داشت و ۳.۱ درصد از کل سهام عمران و توسعه فارس معامله شد.

اقتصاد آنلاین سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود هفت هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وآیند»، «وسپهر»، «انرژی۳»، «شپنا» و «فارس» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز معاملاتی هفته معادل ۶۲۵میلیارد تومان سهام بانک آینده دست به دست شد، سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات پس از معاملاتی به ارزش ۳۷۰میلیارد تومان دوم شد و سهام سایر اشخاص بورس انرژی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام سرمایه‌گذاری ملت (وملت) پس از بازگشایی با افت قیمت ۳۱.۸ درصدی مواجه شد اما به دلیل کمتر بودن حجم معاملات از حجم مبنا، قیمت پایانی آن ۱۸درصد نزول کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که هزار و ۱۹۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۸۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۱درصد از کل سهام عمران و توسعه فارس (ثفارس) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۳۳.۱درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۵سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۳نماد نخست اختصاص داشت.

معاملات 26

معاملات