۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

«غشهداب» با روند نزولی امروز بازار سهام همراهی نکرد

۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۹
کد خبر: 473702
«غشهداب» با روند نزولی امروز بازار سهام همراهی نکرد

شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان که در گروه محصولا غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر قرار دارد، با نماد «غشهداب» در بازار اول فرابورس معامله می‌شود.

اقتصادآنلاین سارا محسنی؛ ۶۰ میلیون سهم، معادل ۸ درصد از سهام شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در سال ۱۳۹۶ در فرابورس عرضه شد و این شرکت با نماد «غشهداب»، فعالیت خود را در بازار سهام آغاز کرد. 

باوجود اینکه «غشهداب» در هفته‌های معاملاتی گذشته با بازدهی منفی برای سهامداران خود همراه بوده است، امروز برخلاف بیشتر نمادهای بازار سهام با موج منفی معاملات همراه نشد و با رشد نزدیک به ۵ درصد به معاملات خود پایان داد. شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان دیروز نیز، روندی مثبت را در معاملات خود دنبال کرد. 

«غشهداب»، معاملات امروز خود را در قیمت ۵۸۰ تومان تمام کرد و حجم معاملاتی ۱۲۰ میلیون سهمی در تعداد ۸ هزار معامله را برای خود ثبت کرد. همچنین برای شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در روز جاری، صف خرید دو میلیون سهمی در قیمت ۵۸۰ تومان تشکیل شد. 

حقیقی‌های «غشهداب»، ۱۲۰ میلیون سهم را خریدند و ۱۱۷ میلیون سهم را فروختند. اشخاص حقوقی نیز، ۶۶ هزار سهم را خریداری کرده و دو میلیون سهم را به فروش رساندند.