امروز معامله‌گرها هزار و ۲۴۰میلیارد تومان سهام ایران خودرو خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۳.۸درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان معامله شد.

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود ۱۴هزار و ۹۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خودرو»، «خساپا»، «وتجارت»، «فولاد» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل هزار و ۲۴۰میلیارد تومان سهام ایران خودرو دست به دست شد، سایپا پس از معاملاتی به ارزش ۷۸۰میلیارد تومان دوم شد و سهام بانک تجارت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

امروز پس از بازگشایی سهام شرکت حفاری شمال (حفاری)، ۲۲.۷درصد و سهام شرکت پالایش نفت اصفهان (شپنا)، ۱۱درصد رشد قیمت را تجربه و کام سهامداران خود را شیرین کردند.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که دو هزار و ۸۷۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با معاملات دو هزار و ۳۲۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۳.۸ درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان (کرمان) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۳۸درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۳۰سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۰نماد نخست اختصاص داشت.

ارزش معاملات سهام 99.07.21

رتبه‌بندی_سهام_در_معاملات_بورس_و_فرابورس_99_07_21