امروز معامله‌گرها ۹۵۰میلیارد تومان سهام ملی صنایع مس ایران خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۲.۳درصد از کل سهام تولید برق ماهتاب کهنوج معامله شد.

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری؛ روز جاری در مجموع حدود هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فملی»، «فولاد»، «وتجارت»، «شستا» و «فخوز» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز معاملاتی هفته معادل ۹۴۷ میلیارد تومان سهام ملی صنایع مس ایران دست به دست شد و رتبه نخست آن تکرار شد با این تفاوت که قیمت سهم تحلیل رفت، فولاد مبارکه اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۵۶۵ میلیارد تومان دوم شد و سهام بانک تجارت به جایگاه سوم رسید.

رتبه‌بندی-سهام-در-معاملات-بورس-و-فرابورس-99.6.12

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه "فلزات اساسی" تعلق داشت به طوری که دو هزار و ۵۰ میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" با معاملات ۸۰۰ میلیارد تومانی دوم شد و "محصولات شیمیایی" در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۲.۳ درصد از کل سهام تولید برق ماهتاب کهنوج (بکهنوج) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۴۷ درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۵ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۲ نماد نخست اختصاص داشت.

ارزش معاملات سهام 99.6.12