خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۱۲هزار و ۲۰۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات فروش برای صنعت خودرو و ساخت قطعات به ثبت رسید و سهام سرمایه‎گذاری تأمین اجتماعی هزار میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری؛ در ساعت ۹:۴۵ جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «شستا»، «دی» و «آریان» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‎گذاری تأمین اجتماعی هزار میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «ثبهساز»، «امین» و «زملارد» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان (۷۵ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان (۳۸ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۸ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۹۶ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است ؛ گفتنی است حجم صف بهساز کاشانه تهران (ثبهساز) به ۸.۵ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"خودرو و ساخت قطعات" کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "عرضه برق، گاز و ..." با تقاضای خرید ناچیز ۷۷ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۵ درصد از ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۴۵ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای خرید و فروش بورس 99.6.12

نقشه صفوف خرید و فروش سهام 99.6.12