خالص تقاضا برای خرید سهام به رقم سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید، برای سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران دو هزار میلیارد تومان تقاضای خرید وجود داشت بدین ترتیب بیشترین سفارشات خرید در سیستم برای گروه سرمایه‌گذاری‌ها به ثبت رسید.

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری؛ در ساعت ۱۱:۲۰ جمع صف‌های خرید به حدود هفت هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش چهار هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با سه هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید «ونیکی»، «پترول» و «وآیند» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران دو هزار و ۳۸ میلیارد تومان معادل هشت درصد کل سهام شرکت تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «فولاد»، «خزامیا» و «خپارس» در نوبت انتظار است؛ گفتنی است حجم صف نوش مازندران (غنوش) به ۸.۸ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع چهار هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان (۶۱ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان (۵۴ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۸۱ نماد و حجم صف‌های فروش در ۷۰ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های "سرمایه‌گذاری‌ها" و "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند هزار و ۹۴۰ میلیارد تومان و هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر گروه "خودرو و ساخت قطعات" با فشار فروش ۷۸۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۴۷ درصد از ۱۲ هزار و ۴۱۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۱۳ هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۴ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۲۵ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای خرید و فروش بورس 5.5