خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان عبور کرد.

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری، در ساعت ۱۱:۱۵ جمع صف‌های خرید به حدود ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش تنها ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید «شستا»، «شپنا» و «فولاد» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی دو هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «غصینو»، «تلیسه» و «کسعدی» در نوبت انتظار است؛ گفتنی است حجم صف بانک آینده (وآیند) به نزدیک دو درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع شش هزار و ۶۹۰ میلیارد تومان (۵۳ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۲۳۵ میلیارد تومان (۷۵ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۴۷ نماد و حجم صف‌های فروش در ۵ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های "فرآورده‌های نفتی" و "چندرشته‌ای صنعتی" بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند دو هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان و دو هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند که از سویی دیگر هیچ گروهی زیر فشار فروش نیست.

این جدول حدود ۵۲ درصد از ۱۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۱۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۰۰ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۲۵ هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

صف خرید