۰ نفر

مدیر مارکتینگ کارگزاری آگاه در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین مطرح کرد؛

اختلال در سیستم آنلاین کارگزاری آگاه/چه زمانی مشکلات سامانه معاملاتی رفع می‌شود؟

۴ تیر ۱۳۹۹، ۹:۴۶
کد خبر: 448198
اختلال در سیستم آنلاین کارگزاری آگاه/چه زمانی مشکلات سامانه معاملاتی رفع می‌شود؟

سیستم آنلاین کارگزاری آگاه، دومین کارگزاری بزرگ کشور، امروز از دسترس خارج شده و موجب اعتراض بسیاری از سرمایه‌گذاران شده است. این در حالی است که، خرید و فروش سهام صندوق مالی یکم از امروز آغاز می‌شود و عرضه اولیه سرمایه‌گذاری پویا در جریان است. در نتیجه فرصت خرید و فروش از بسیاری از سرمایه‌گذاران سلب شده است.

اقتصادآنلاینسارا محسنی؛ امید قربانی، مدیر مارکتینگ کارگزاری آگاه در رابطه با این موضوع در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین گفت: متاسفانه صبح امروز، یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌های ما، دچار مشکل و از دسترس خارج شده است.

وی افزود: این دستگاه، یکی از مهم‌ترین دستگاه‌ها برای کارگزاری است و نبود آن، اختلالات زیادی را ایجاد می‌کند.

قربانی درخصوص خرید و فروش عرضه اولیه امروز تصریح کرد: ثبت سفارش عرضه‌های اولیه در حال حاضر، از طریق دیگری در جریان است. با سازمان بورس و اوراق بهادار، هماهنگی‌هایی برای ثبت سفارش عرضه اولیه شده است. ثبت سفارش عرضه اولیه سرمایه‌گذاری پویا، از طریق سیستم‌های شرکت بورس در حال انجام است.

مدیر مارکتینگ کارگزاری آگاه اظهار داشت: اطلاع رسانی‌هایی درخصوص عرضه اولیه برای آگاهی سرمایه‌گذاران شده است. اما از اتفاق پیش آمده متاسف هستیم.

وی گفت: در حال حاضر، خرید و فروش سهام صندوق مالی یکم امکان پذیر نیست. این امر تا زمانی که این دستگاه کلیدی جایگزین شود، ممکن نیست.

قربانی تصریح کرد: تا پایان امروز، سیستم کارگزاری از دسترس خارج است. از روز شنبه، ششم تیرماه و با شروع روز کاری جدید، این مشکل برطرف خواهد شد.