۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در اواسط بازار امروز / خرابی هسته معاملات، خریداران را فراری داد

۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹
کد خبر: 441301
فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در اواسط بازار امروز / خرابی هسته معاملات، خریداران را فراری داد

پرچم قرمز در دست پالایشی‌هاست و جذابیت گروه خودرویی در حال کم شدن است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در ساعت ۱۱:۳۰ جمع صف‌های خرید به حدود دو هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان می‌رسید در حالی که صف‌های فروش مجموعاً سه هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان ارزش داشت. جمع ۱۰ صف خرید برتر ۹۵۰ میلیارد تومان (۳۸ درصد) و ۱۰ صف فروش سنگین هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان (۴۹ درصد) می‌باشد.

تا این ساعت کفه ترازو با هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های فروش سنگینی می‌کند. بیشترین حجم پول در صف خرید نمادهای «دتولید»، «کگهر» و «شساخت» و در صف فروش «شبندر»، «خگستر» و «اخابر» انتظار طرف مقابل را می‌کشد. این جدول حدود ۳۱ درصد از شش هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد.

سهامداران مخابرات ایران پس از چندین هفته مشاهده صف خرید این بار در چرخشی ۱۸۰ درجه شاهد صف فروش هستند. صف‌های خرید تولید دارو و سنگ‌آهن گهرزمین هم با عرضه‌های اندک به روزهای بعد منتقل می‌شوند.

در مجموع شش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۴ درصد است (یعنی با فرض معامله‌ی کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان می‌رسد).

تعداد صف‌های خرید بالای ۱۰ میلیارد تومان با صف‌های فروش تقریباً برابر است که با مدیریت بهتر هسته معاملات و حمایت از لیدرهای بازار می‌توان به روان شدن معاملات امیدوار بود.

9