۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

پنجمین عرضه امسال نیز انجام شد/ تخصیص ۹۲سهم «درهآور» به هر کد معاملاتی

۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۱۲
کد خبر: 364187
پنجمین عرضه امسال نیز انجام شد/ تخصیص ۹۲سهم «درهآور» به هر کد معاملاتی

پنجمین عرضه اولیه سال جاری با عرضه شرکت دارویی ره آورد تأمین (درهآور) انجام شد. در این عرضه 40 میلیون سهم از شرکت یاد شده به ارزش 12 میلیارد و 600 میلیون تومان به متقاضیان واگذار شد.

اقتصادآنلاین - محمد امین خدابخش؛ پنجمین عرضه اولیه سال جاری با شرکت ۴۳۲ هزار و ۸۹۴ سهم به اتمام رسید. در این عرضه ۴۰ میلیون سهم از سهام شرکت دارویی ره آورد تأمین با قیمت ۳۱۵ تومان عرضه شد که در جریان این عرضه به هر کد معاملاتی ۹۲ سهم تعلق گرفت. بر این اساس شرکت یاد شده که نماد معاملاتی آن با نماد «درهآور» در تابلوی بازار دوم فرابورس درج شده است، امروز 20 درصد از سهام خود را با ارزشی بالغ بر 12 میلیارد و 600 میلیون تومان به فعالان بازار عرضه کرد.

با احتساب قیمت‌های در نظر گرفته شده در این عرضه، شرکت دارویی ره آورد تأمین هم اکنون در فرابورس ایران 63 میلیارد تومانی شده است. بازه مجاز قیمت در این عرضه 300 تا 315 تومان بوده است.

فرآیند عرضه اولیه این شرکت که مدیریت عرضه آن با شرکت کارگزاری صبا تامین بوده است، به روش بوک بیلدینگ انجام شده است. «تیپیکو» مالک سهام شرکت یاد شده بوده و تعهد خرید سهام ان با شرکت سرمایه گذاری هامون شمال و کارگزاری صبا تامین است.

گفتنی است، این شرکت در زمینه دارویی فعالیت دارد و 95 درصد بازار داخلی را در زمینه تولید مواد اولیه پلیمر داراست.