۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

«فلوله» همچنان مورد توجه سهامداران/ رشد قیمت ناشی از افزایش تقاضا در بازار

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۵:۳۵
کد خبر: 352637
«فلوله» همچنان مورد توجه سهامداران/ رشد قیمت ناشی از افزایش تقاضا در بازار

نماد معاملاتی «فلوله» که به شرکت لوله و ماشین سازی ایران تعلق دارد امروز پس از انجام شفاف سازی در خصوص نوسان قیمت سهام بازگشایی و با رشد قیمت مواجه شد.

اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش؛ از جمله نمادهایی که در روز جاری اطلاعات شفاف سازی خود را در تارنمای کدال منتشر کرد نماد معاملاتی شرکت لوله و ماشین سازی ایران بود. این نماد که در بازار اول بورس تهران با نماد «فلوله» معامله می شود، پس از آن ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شد که قیمت هر سهم آن از 460 تومان در اواخر فروردین ماه تا 834 تومان افزایش یافت. شرکت اعلام کرده است.

مطابق با اعلام «فلوله» از آنجائیکه هیچ گونه پرسشی توسط سهامداران محترم شرکت لوله و ماشین سازی ایران (سهامی عام)، در مهلت تعیین شده در سامانه تدان ، لحاظ نشده است، از این رو موردی برای پاسخگوئی وجود نداشت. با این وجود لازم به توضیح است که شرکت همچنان عملیات تولید و فروش را طبق روال عادی و برنامه مصوب خود پیگیر بوده و به نظر این شرکت تنها دلیل رشد ۵۰ درصدی قیمت سهام مبتنی بر عرضه و تقاضا در بازار سرمایه است. همچنین صورتهای مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ و هرگونه اطلاعات تکمیلی در خصوص ملک تپه سفید ، قراردادهای منعقده و انتقال کارخانه از تپه سفید به شمس آباد در گزارش تفسیری منتشره در سامانه کدال قابل دسترس برای عموم است.

گفتنی است این نماد پس از آنکه در ادامه معاملات روز جاری بازگشایی شد، به رغم آنکه کلیت معاملات در بورس تهران منفی بود و بسیاری از نمادها با کاهش چشمگیر قیمت رو به رو شده بودند، بازهم با افزایش قیمت رو به رو شد. بهای هر سهم این نماد پس از بازگشایی تا قیمت 909 تومان افزایش یافت و در حالی به معاملات خود خاتمه داد که آخرین معاملات آن در قیمت 883 تومان انجام شد.